Anketa na Zlatého Slávika 2009 sa v stredu končí

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Forza

BRATISLAVA 9. novembra (WN/PR) –

Už len do 11. novembra má verejnosť možnosť hlasovať v ankete Slávik 2009. Hlasovanie prebieha od piateho októbra, kedy organizátori na tlačovej konferencii v bratislavskom Café Studio Clube vyhlásili už dvanásty ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby. Od uvedeného obdobia sú uverejňované hlasovacie kupóny v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Nedeľa a v mesačníku IN. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne hlasovanie na stránkach www.forza.sk, www.azet.sk/slavik a SMS hlasovanie, ktoré výrazne zvyšujú počet hlasov a oslovujú ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety. Aj tento rok majú hlasujúci možnosť poslať hlas prostredníctvom korešpondenčných lístkov na pobočkách Slovenskej pošty.

Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20.00 hod. Taktiež počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.

Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development – projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio – zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS, pivo Krušovice Mediálni partneri: Nový Čas, Radio Expres, azet.sk, Markíza, Slovenská pošta, Život, Nový Čas Nedeľa, IN, Žurnál, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Forza