BRATISLAVA 8. marca (WBN/PR) – Úplne bez alkoholu, 100%-ne prírodný a vynikajúco osviežujúci – týmito výhodami si v minulom roku získal Slovákov nový nápoj Zlatý Bažant Radler 0.0%. Po svojom uvedení v júni 2015 doslova „prevalcoval“ slovenský trh s nápojmi a dnes prichádza s ďalšou „vychytávkou“ – novou pollitrovou PET fľašou, vďaka čomu si odteraz môžu konzumenti vychutnávať obe obľúbené príchute kedykoľvek a kdekoľvek. Na pultoch predajní nájdete Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón a Citrón-Baza-Mäta v tom najpraktickejšom balení na výlety, na nákupy, či do fitka od začiatku marca tohto roku.
Radlerom kraľuje nealko
Slovenský trh s radlermi od otvorenia tohto segmentu v roku 2011 s radlerom Zlatý Bažant každoročne rastie, v roku 2015 predstavoval medziročný nárast predaja 21%. Rast celého segmentu „ťahajú“ nealkoholické radlery, ktorých predaj medziročne vzrástol až o 86%. Prím medzi nimi od minuloročného leta hrá prvý radler úplne bez obsahu alkoholu u nás – Zlatý Bažant Radler 0.0%. Za minulý rok získal až tretinu celoročného objemu predaja všetkých nealko radlerov a od svojho uvedenia na trh sa drží na špici rebríčka pivných inovácií podľa ich podielu na trhu.* „So Zlatým Bažantom Radler 0.0% sme minulý rok otvorili v segmente radlerov nové príležitosti pre konzumáciu. Vďaka nulovému obsahu alkoholu potvrdenému aj nezávislým testovaním** je tento nápoj vhodný pre dospelých aj priamo za volant či do práce. S našou tohtoročnou novinkou teraz rozširujeme príležitosti na vychutnávanie ešte ďalej,“ vysvetľuje Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky v spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Otvoriť a zatvoriť je W0,0W
Zlatý Bažant Radler 0.0% je od marca tohto roku v obchodoch dostupný okrem sklených fliaš a plechoviek aj v najpraktickejšom type obalu – v uzatvárateľnej PET fľaši. V ľahkej pollitrovej fľaši s uzáverom, ktorú konzument ľahko otvorí a zatvorí, je osviežujúci radler bez alkoholu ideálny na cestovanie, šport, nákupy či aktívny relax. „Keď ste v pohybe a chcete dodržiavať pitný režim, hľadáte kvalitný nápoj a praktický obal. Taký, ktorý sa dá otvoriť, ale aj zatvoriť, vďaka čomu už nemusíte nápoj vypiť naraz a neriskujete, že sa zvyšok obsahu vyleje. Zlatý Bažant Radler 0.0% v novej fľaši je pre aktívny životný štýl ideálny – osviežujúci, 100%-ne prírodný, a teraz už aj v praktickom balení, ktoré je v segmente nealkoholických sýtených nápojov štandardom,“ dodáva Ronald Lupták.
Investície a export
Zlatý Bažant Radler 0.0% sa vyrába aj plní do všetkých typov obalov vrátane PET fliaš v hurbanovskom pivovare. Pivovar Hurbanovo zároveň plní radler bez obsahu alkoholu aj pre trhy v susednom Poľsku a Maďarsku. „Produkcia radlerov 0.0% pre susedné krajiny je ďalším potvrdením strategickej pozície nášho pivovaru v rámci spoločnosti HEINEKEN. Spolu s exportom sladu, piva Zlatý Bažant a cideru Strongbow sú tak pollitrové PET fľaše naplnené radlerom bez obsahu alkoholu ďalším exportným artiklom našej spoločnosti,“ hovorí Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Pivovar v súčasnosti predpokladá ročnú produkciu radlera 0.0% pre všetky tri trhy v objeme 30.000 hl ročne.
*Zdroj: The Nielsen Company, údaje za segment nealko radlerov na trhu SK Total Food v roku 2015
** Nezávislý test Asociácie spotrebiteľov Slovenska v spolupráci s Ministerstvom vnútra SR a Políciou SR, máj 2015