Zľavové portály podporujú cestovný ruch

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: SITA / AP

BRATISLAVA 25. februára (WBN/PR) – Pobyty kupované cez zľavové portály sa tešia veľkej obľube. Výhodné balíčky viacerých služieb za skvelé ceny lákajú nielen cez leto, ale aj v období Vianoc, okolo Valentína a počas jarných prázdnin.

Jarné prázdniny na Slovensku trvajú tri týždne. Týždeň od 17. januára prázdninovali žiaci a študenti Banskobystrického, Žilinského a Trenčianskeho kraja. Tento týždeň si užívajú voľno Bratislavský, Nitriansky a Trnavský kraj a prvé marcové dni oddychujú školopovinní z Košického a Prešovského kraja. Čoraz viac ľudí vyráža počas voľna na výlety a predĺžené víkendy. Nový prehľadný vyhľadávač zliav Zlavomania.sk, ktorý umožňuje na jednom mieste prezerať ponuky 15 overených zľavových portálov vznikol tesne pred vianočnou sezónou a odvtedy zaznamenal výrazný nárast objednávok v kategóriách Relax, wellness a Pobyty, cestovanie. „Aj pred jarnými prázdninami sme zaznamenali zvýšený záujem o pobyty, najmä na Slovensku,“ vyjadril sa Ronald Tančár, projektový manažér Zlavomania.sk.

Najnavštevovanejšími miestami sa podľa odhadov zľavových portálov stávajú naše hory. „Z regiónov sú obľúbené Tatry a kúpeľné mestá ako Dudince, Piešťany a pod. V ostatnom období zaznamenávame aj záujem o jednonocové pobyty v blízkosti väčších miest (Bratislava, Nitra, Košice) s večerou, wellnessom a raňajkami na druhý deň,“ hovorí Zdenko Hoschek, konateľ portálu ZlavaDna.sk. Zvýšený záujem o pobyty pred jarnými prázdninami eviduje aj zľavový portál Zlavomat.sk. „Okrem silných období sa snažíme pomáhať hotelom a penziónom s predajom mimosezónnych kapacít. Zákazníci na našom portáli nakupujú najmä kratšie rodinné lyžovačky alebo predĺžené rodinné víkendové pobyty v hoteloch na Slovensku,“ dopĺňa Tomáš Sroka, riaditeľ Zlavomat.sk.

Seychely
Foto: SITA(AP

Aktuálne Zlavomania.sk ponúka viac ako 800 ponúk zľavových portálov na rôzne pobyty na Slovensku i zahraničí. Slováci aj vďaka nim teda začínajú cestovať častejšie. „Zľavové portály zmenili správanie zákazníkov a aj trendy v cestovaní. Bežné bolo, že Slováci si dopriali dve dovolenky za rok – jednu v lete a jednu v zime. Teraz je situácia taká, že ľudia sa naučili chodiť na neplánované, víkendové wellness pobyty v hodnote cca 100 – 130 euro pre oboch, zvykli si na to a páči sa im to. Reakcie našich partnerov – poskytovateľov zliav sú viac ako pozitívne. Veľká väčšina zverejňuje ponuky na našom portáli niekoľkokrát do roka,“ vysvetľuje Hoschek. Zľavové portály sa tak stali za posledné roky výrazným marketingovým nástrojom mnohých hotelov a penziónov na Slovensku.

Je to dobrá forma reklamy a veľká časť spokojných návštevníkov následne hotel či penzión odporúča svojim známym alebo prostredníctvom diskusií a recenzií na internete ho hodnotí aj pre prípadných nových klientov. Nie je nezvyčajné, ak sa dokonca do rovnakého hotela vrátia a zaplatia už bežnú cenu bez zľavy. „Väčšina našich partnerov spomedzi hotelov sa k nám pravidelne vracia. Vďaka nám získavajú nových zákazníkov a vykrývajú obsadenosť mimo sezóny. Všetkých partnerov si vopred starostlivo preverujeme a získavame hodnotenia aj od zákazníkov. Naše ponuky doteraz ohodnotilo až 180 tisíc zákazníkov. Kvalitné ubytovacie zariadenia pozitívne vnímajú hodnotenia našich zákazníkov, ktoré im umožňujú rozvíjanie svojich služieb. Sme presvedčení, že aj týmto pomáhame rozvíjaniu cestovného ruchu na Slovensku,“ uzatvára T. Sroka.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Pricemania.sk