Priemerná cena zánovného auta je 12 600 eur.
Bratislava, 26.10.2017 ( WBN/PR ) – Značka Mototechna už nie je, čo bývala v minulosti, žiadne dlhé rady, nedostatok áut, ktoré sa predávali na nekonečný poradovník. Moderná Mototechna ponúka svojim zákazníkom výber z množstva áut so širokým spektrom výbav. Ak si kupujúci auto vyberie, môže na ňom prakticky ihneď odísť. Nechýba ani široká škála služieb od financovania až po VIP servis.
Mototechna ako prvá využila medzery na trhu a dopyt zákazníkov po nových automobiloch dokázala pritiahnuť na svoju stranu ponukou zánovných automobilov, ktoré charakterizuje vek do piatich rokov, nájazd do 50 000 km a cena až o 40 % nižšia ako pri nových autách. Priemerná cena automobilu predaného v tomto roku v slovenskej Mototechne je 12 624 eur. Tento rok v Mototechne najviac „letí“ biela Škoda Fabia v prevedení hatchback s manuálnou prevodovku a benzínovým pohonom. Druhým najobľúbenejším autom je Kia Ceed, nasledovaná Daciou Duster, Škodou Rapid a Oplom Astra.
Na svoje si prídu aj náročnejší motoristi. Môžu si vyberať z luxusných a prémiových vozidiel, ktoré ponúka Mototechna Premium. Medzi najpredávanejšie modely v tomto roku patrí BMW X6, Volkswagen Touareg, Toyota LandCruiser či Mercedes-Benz triedy GL.
Značka zánovných áut Mototechna neustále rastie. Od roku 2012, kedy bola obnovená, už predala na Slovensku a v Čechách 35 000 áut, z toho 6 900 v tomto roku. Naďalej plánuje zvyšovať svoju ponuku, pričom do konca roka 2018 by mala vzrásť na 500 áut. V ponuke Mototechny je momentálne viac ako 300 áut rôznych značiek. Predajca bezplatne dovezie zákazníkovi automobil na ktorúkoľvek zo 14 pobočiek, takže ten nemusí obchádzať jednotlivé pobočky.
Na budúci rok pripravuje značka Mototechna množstvo noviniek, stane sa pre AAA AUTO akýmsi laboratóriom inovácií. Bude ich zavádzať ako prvá a testovať ich úspešnosť. Inovácie budú prichádzať naprieč všetkými činnosťami spoločnosti, od výkupu, cez predaj, financovanie, až po zákaznícky servis alebo celkovú prevádzku spoločnosti. „Momentálne pripravujeme možnosť operatívneho leasingu pre firmy. Chystáme finančný produkt pre fyzické osoby, ktoré budú mať možnosť využívať rovnaké podmienky ako pri operatívnom leasingu,“ vysvetľuje strategický konzultant pre Mototechnu Stanislav Gálik.
Mototechna využíva vozidlá jazdené Slovenským futbalovým zväzom ako jeden zo zdrojov zánovných vozidiel vo svojej ponuke. Ďalšími zdrojmi sú spolupráce s množstvom predajcov, leasingovými spoločnosťami a ďalšími firemnými zákazníkmi. „Vďaka dlhoročnému partnerstvu máme nastavený špeciálny VIP výkupný systém, kedy vzájomne dokážeme reagovať na dopyt v rádoch minút, a navyše máme istotu, že vykupujeme overené vozidlá. Skupujeme automobily najžiadanejších modelov aj výbav, aby sme si zaistili odbyt. To je naša výhoda oproti predajcom nových áut, ktorí sekundárne predávajú práve zánovné vozidlá, no bez skúsenosti s trhom ojazdených automobilov nedokážu ponúkať vozidlá v takej výbave, po ktorej je aktuálne dopyt,“ uzatvára Gálik.