Chcel by si si stiahnuť aplikáciu, ktorá je navrhnutá tak, že sleduje všetko to, na čo sa pozeráš? Dokonca ti za to ponúkajú 11 dolárov za mesiac. Ideš do toho?
Facebook pracuje na 360 stupňovom videu. Vyrába appku
Symphony Advanced Media chcú otvoriť toľko diskutovanú tému v rámci moderných médií – ako správne merať, kto sleduje jednotlivé videá. Symphony Advanced Media a VideoPulse sledujú všetku spotrebu videí svojich užívateľov prostredníctvom Shazam – pasívneho posluchového programu, ktorého úlohou bude ťa sledovať. V tlačovej správe sa generálny riaditeľ Symphony Advanced Media vyjadril, že inovácia v priestore merania médií je konečne tu. Program už počíta okolo 15.000 používateľov a je testovaný pomocou rôznych mediálnych spoločností, vrátane NBC, Viacom, Warner Bros a A + E Networks.
„Náš priemysel bol znevýhodnený staršími prístupmi a zlými meraniami, ktoré evidentne zlyhávali,“ uviedla Liz Huszárik v tlačovej správe pre Warner Bros. Taktiež sa vyjadrila, že dúfa, že zachytia presný obraz o využití TV/video spotrebiteľov naprieč všetkými platformami a zariadeniami s transparentnosťou, ktorá u iných dodávateľov chýbala.
Symphony tvrdí, že VideoPulse systém bude najvyspelejšie meranie návštevnosti, aké je k dispozícii. Ak sa budeš chcieť zaregistrovať, je to zadarmo, no musíš sa pripraviť na mnohé otázky – okrem veku, pohlavia aj výška príjmu a pod. Užívatelia aplikáciií sú prijímaní v snahe vytvoriť rôznorodú skupinu, ktorá môže počítať s tým, že bude poskytovať širokú paletu demografie. Po schválení, nasleduje jednoduchý proces – užívateľ musí mať aplikáciu zapnutú na svojom smartphone za všetkých okolností.