BRATISLAVA 1. novembra (WEBNOVINY) – Aj keď sa odborníci zhodovali v tom, že z multiplayerovej FPS strieľačky Battlefield 3 sa stane herný hit roka, obrovský komerčný úspech zaskočil aj analytikov. Na druhej strane – hra získala doteraz 2,5 milióna „Likeov“ na Facebooku , vyše 200-tisíc fanúšikov na Twitteri a výnos z jej predaja už dosiahol 300 miliónovú hranicu.
Hra využíva špičkový herný engine Frostbite 2, vďaka ktorému bola temer k dokonalosti dovedená zvuková kulisa, takže možno oveľa rýchlejšie a presnejšie identifikovať streľbu alebo stranu, z ktorej sa blíži nepriateľ, akcie sú dokonale realistické, rovnako ako aj celé prostredie a postavy.
Bude zaujímavé sledovať, ako si Battlefield 3 poradí so svojim najväčším vyzývateľom, hrou Call of Duty Modern Warfare 3, ktorá by sa mala začať predávať už 8. novembra.