BRATISLAVA 7. novembra (WBN/PR) – Už dnes sa otvárajú brány výstaviska ExCEL v Londýne, ktorý privíta odborníkov a návštevníkov jednej z najvýznamnejších udalosti cestovného ruchu na svete, na výstave WTM London 2011. Kontraktačný B2B veľtrh sa bude tento rok konať od 7. do 10. novembra a je určený výhradne pre profesionálov z oblasti cestovného ruchu. VOYAGE magazín je jedným z médií cestovného ruchu, ktoré sú mediálnym partnerom tohto významného veľtrhu. Pre jesenný veľtrh je pripravené špeciálne vydanie magazínu o Slovensku v anglickom jazyku, ktorý posunie Slovensko na výslnie dovolenkových destinácií v Meridian Clube.
Špeciálne vydanie na 48 stranách predstavuje Slovensko s jeho najzaujímavejšími atrakciami a vznikol spoluprácou redakcie a Slovenskej agentúry pre cestovný ruch. „WTM Londýn je doslova celosvetovým podujatím pre všetky sektory cestovného ruchu a počas štyroch dní ponúka bohatý sprievodný program odborných konferencií, seminárov, prezentácií a tlačových konferencií a práve spoluprácou s národnou agentúrou dokážeme Slovensko predstaviť atraktívnejšie,“ uviedol šéfredaktor Marek Horečný.
Slovenská agentúra pre cestovný ruch zvýšila tento rok výstavnú plochu na 160m2 pre 16 spoluvystavovateľov. „Tento veľtrh považujeme za naozaj dôležitý, na tomto mieste neoslovujeme len Britov, ale skutočne širokú platformu potenciálnych nákupcov. Vstup do Meriadian Clubu, prezentáciou cez špeciálne vydanie Voyage magazínu, môžu návštevníci vnímať pozitívne,“ uviedol generálny riaditeľ SACR Peter Belinský. Účasť prináša slovenským subjektom jedinečnú možnosť získať aktuálne informácie z diania a trendov v turizme. Za najvýznamnejšie z bodov programu sa dá považovať Summit ministrov UNWTO a následná tlačová konferencia, ktoré sa konajú druhý deň výstavy 8. novembra 2011. Na obidve podujatia má Slovensko prístup práve vďaka mediálnej spolupráci organizátorov výstavy s Voyage magazínom.