Plán na rok 2017 je dosiahnuť 10-percentný nárast hospodárskeho výsledku.
Poštová poisťovňa očakáva, že za rok 2016 dosiahne zisk podľa plánu, teda s pozitívnym prekročením o 8 %. Hoci mala spoločnosť podľa vlastných vyjadrení nižšie výnosy z predaja poistenia v oblasti retailu oproti plánu, pre šetrenie na strane nákladov dosiahla lepší hospodársky výsledok, ako bol plánovaný. Išlo o náklady administratívne, personálne, ale aj náklady na poistné plnenia.
Dominuje životné poistenie
V porovnaní s rokom 2015 poisťovňa dosiahla nárast novej produkcie o 6 %, z čoho najväčší nárast bol v oblasti skupinového poistenia úveru. V individuálnom poistení zaznamenala spoločnosť mierny pokles novej produkcie. Nárast novej produkcie bol však podľa vyjadrení firmy nižší ako plánovaný. Necelých 90 % z predpísaného poistného tvorí životné poistenie spolu s poistením schopnosti splácať úver, pričom najväčší nárast dosiahlo poistenie pohrebných nákladov.
Plán na rok 2017 je dosiahnuť 10-percentný nárast hospodárskeho výsledku. Spoločnosť počíta s nárastom výnosov. Predpis poistného by sa mal podľa odhadov zvýšiť o 12 %. Prevádzkové náklady by mali stúpnuť o 2 %. Spoločnosť zároveň plánuje nárast poistných plnení o 20 %. Poisťovňa chce aj naďalej rozvíjať skupinové poistenia k retailovým produktom Poštovej banky a plánuje strategickú spoluprácu pri distribúcii poistenia na Slovenskej pošte.
O spoločnosti
Značka Poštovej poisťovne vznikla zápisom do obchodného registra 18. mája 2015. Avšak od októbra 1995 do polovice júna 2008 pôsobila pod názvom Poisťovňa Tatra. V máji 2008 získala 100-percentný podiel akcií poisťovne Poštová banka. Od 14. júna 2008 zmenila Poisťovňa Tatra obchodné meno na Poisťovňa Poštovej banky. Začiatkom roka 2015 Poštová banka a Slovenská pošta informovali, že preberajú nad poisťovňou spoločnú kontrolu a meno sa zmenilo na Poštovú poisťovňu.