Spoločnosť Slovnaft sa stala najdôveryhodnejšou slovenskou značkou v segmente čerpacích staníc. Rozhodli o tom slovenskí spotrebitelia v prieskume spotrebiteľskej dôvery, ktorý pre spoločnosť Atoz Marketing Services pripravila agentúra Stem/Mark. „Dôvera je jedným z kľúčových faktorov pri nákupnom rozhodovaní spotrebiteľov, a preto si toto ocenenie mimoriadne ceníme. Dôveru je však potrebné dlhodobo budovať a rozvíjať, preto chceme našim zákazníkom neustále prinášať lepšie služby v kombinácii s našimi kvalitnými palivami,“ uviedla riaditeľka maloobchodu Slovnaft Timea Reicher.
Slovnaft preinvestoval počas ostatných desiatich rokov do maloobchodnej siete takmer 70 miliónov eur. Bratislavská rafinéria prevádzkuje na slovenskom trhu 253 čerpacích staníc. Od roku 2011 spoločnosť svoju sieť postupne modernizuje. Mení jej vizuálnu identitu a otvára predajne Fresh Corner s novou ponukou občerstvenia. S cieľom podpory domácich regionálnych producentov potravín ponúka Slovnaft na vybraných čerpacích staniciach sortiment základných potravín pod značkou Naše najlepšie. Tento rok otvoril Slovnaft v Bratislave svoje najmodernejšie predajné miesto s viacerými nadštandardnými a inovatívnymi produktami a službami, ktoré znamenajú prechod od tradičnej čerpacej stanice k servisnej stanici.
Anketa o dôvere k značkám sa uskutočnila na prelome septembra a októbra tohto roku a zapojilo sa do nej dve tisíc respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 45 kategóriách takmer 450 značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu najmä na základe ich predajov. Tento rok sa v prieskume objavilo desať nových kategórií a spotrebitelia mali po prvý raz možnosť hodnotiť dôveru aj v kategórii čerpacích staníc.