ŠKODA za sedem mesiacov predala takmer 10-tisíc vozidiel

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Nová Škoda Fabia Combi Foto: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

BRATISLAVA 18. augusta (WBN/PR) – ŠKODA umiestnila za prvých 7 mesiacov roka na slovenský trh už 9 685 automobilov v kategórii M1. To predstavuje trhový podiel 21,88 % a medziročný rast 9,14 %. Júlový trhový podiel sa vyšplhal na vyše 21 %. Pozíciu najobľúbenejšieho automobilu Slovákov si naďalej upevňuje model ŠKODA Fabia.

ŠKODA sa v júli priblížila k magickej hranici 10 000 predaných automobilov na slovenskom trhu, keď sa registrácie za prvých sedem mesiacov zastavili na počte 9 685. Medziročný rast za prvých sedem mesiacov tohto roka dosahuje úroveň 9,14% (01-07 2014: 8 874 automobilov), čo znamená o 5,37% rýchlejší rast ako celkový trh. Trhový podiel mladoboleslavskej automobilky za prvých sedem mesiacov predstavuje 21,88% a jasnú pozíciu jednotky na trhu.

Kontinuálny rast značky ŠKODA pokračuje na slovenskom trhu aj v druhom polroku, čo je vizitka skvelej práce našej predajnej siete. Zákazníci stále viac oceňujú nielen vysoký pomer kvality a úžitkovej hodnoty našich automobilov, ale aj atraktívnu ponuku služieb,“ hovorí Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Do júlových predajných štatistík na Slovensku si ŠKODA pripísala 1 495 automobilov v kategórii M1, čo predstavuje trhový podiel 21,12 %. V porovnaní s rovnakým mesiacom minulého roka zaznamenala ŠKODA nárast registrácií o 3,25 % (júl 2014: 1 448 automobilov).

Pozíciu najobľúbenejšieho modelu značky aj celého slovenského automobilového trhu obhájila v júli nová ŠKODA Fabia s počtom 485 predaných automobilov (hatchback 260 kusov + kombi 225 kusov). Druhé miesto obsadila ŠKODA Octavia s počtom 384 kusov (liftback 185 kusov + kombi 199 kusov). Tretím najžiadanejším modelom bola ŠKODA Rapid s počtom 354 kusov (liftback 183 kusov + Spaceback 171 kusov).

Teší nás, že ŠKODA Fabia potvrdzuje svoje kvality a napĺňa očakávania slovenských zákazníkov. V tomto roku si Fabia udržiava viac ako 30-percentný podiel v segmente maých automobilov, v júli to bolo dokonca až 35 %. V nižšej strednej triede, najsilnejšom segmente na Slovensku, obsadili modely Octavia a Rapid za prvých sedem mesiacov 33 % trhu, čo sú vynikajúce výsledky. Postupne nabieha na trh aj nová ŠKODA Superb, ktorá na jeseň príde aj vo verzii Combi,“ dodáva Ing. Karel Sklenář.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Škoda Auto