Bratislava, 5. máj 2017 ( WBN/PR ) – ŠKODA ako dlhoročný sponzor najsledovanejších cyklistických pretekov na svete Tour de France ponúka fanúšikom cyklistiky exkluzívnu príležitosť stať sa súčasťou legendárnej tour. K zapojeniu sa do súťaže stačí nakúpiť akékoľvek značkové produkty v ŠKODA E-shope do konca mája.
Práve mesiac potrvá jedinečná súťaž automobilky ŠKODA s názvom Preklikajte sa na Tour de France so ŠKODA E-shopom, ktorý je k dispozícii na adrese eshop.skoda-auto.sk. Na výhercu čaká hlavná výhra, ktorou je účasť pre 3 osoby na usporiadateľom vybranej etape Tour de France 2017 so zabezpečenou leteckou dopravou, ubytovaním a bohatým programom.
„Vyžrebovaný šťastlivec bude mať možnosť pohybovať sa vo VIP zóne, dať si ranný tréning s víťazom jednej z etáp, zažiť vyhliadkový let helikoptérou a stať sa súčasťou pelotónu priamo v sprievodnom vozidle. ŠKODA ako sponzor Tour de France a dlhoročný podporovateľ cyklistiky chce aj takouto formou dopriať fanúšikom bicyklovania výnimočné chvíle na miestach, kam sa počas pretekov upierajú pohľady z celého sveta,“ hovorí Róbert Hukel, vedúci popredajných služieb spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Súťaží každý, kto nakúpi v ŠKODA E-shope
Výherca VIP balíčka Tour de France ŠKODA Hospitality bude vyžrebovaný 5. júna v prítomnosti notárky. Ďalších 5 vyžrebovaných výhercov získa poukážku na zľavu v ŠKODA E-shope v hodnote 200 eur.
Podmienkou zaradenia sa do súťaže o účasť na Tour de France je nákup v ŠKODA E-shope. Za nákup akýchkoľvek produktov v E-shope získava záujemca za každých 50 eur 1 súťažný žreb. Pri nákupe cyklistických produktov z kategórie Súťaž TdF (cyklistické príslušenstvo, dresy, bicykle, nosiče bicyklov na strechu a ťažné zariadenie) získava za každých 50 eur 2 súťažné žreby. Pokiaľ si zahrá hru na ŠKODA Facebooku a zadá svoj email, pod ktorým následne nakúpi v E-shope, stačí mu pre získanie súťažného žrebu nakúpiť len za 30 eur.
„Popularita značkového ŠKODA E-shopu dokazuje, že naša značka má na Slovensku množstvo skalných fanúšikov. Návštevnosť e-shopu medziročne narástla skoro trojnásobne, v podobnom pomere sa zvýšil aj počet objednávok, čo sa prejavuje aj na obľúbenosti a predaji či už reklamných predmetov alebo aj ŠKODA originálneho príslušenstva,“ hovorí Róbert Hukel. „Obľúbeným tovarom sú ŠKODA bicykle a celkovo cyklistický sortiment, motoristi často využívajú online obchod na kúpu zimných kompletných kolies s úspešným programom ŠKODA Pneugarancia. Populárne sú aj reklamné predmety či rôzne darčeky pre rodinu a priateľov,“ dopĺňa Róbert Hukel.
ŠKODA je od roku 2004 oficiálnym partnerom a oficiálnym automobilom Tour de France. V tomto roku podporí preteky už štrnásty raz.
Cyklistika je so značkou ŠKODA úzko spätá vďaka zakladateľom automobilky Václavovi Laurinovi a Václavovi Klementovi, ktorí pred 122 rokmi začínali s výrobou bicyklov. Tour de France je pre automobilku vrcholom podpory cyklistiky.
Tour de France je po majstrovstvách sveta vo futbale a olympijských hrách treťou najväčšou športovou akciou na svete. Prestížne podujatie odštartuje 1. júla v nemeckom Düsseldorfe a vyvrcholí 23. júla na Elyzejských poliach v Paríži, pričom pretekári celkovo absolvujú 3 516 kilometrov.