BRATISLAVA 8. februára (WBN/PR) – Značka ŠKODA láme dlhodobé rekordy a potvrdzuje tak svoju pozíciu miláčika Slovákov. V januári excelovala, keď výrazne zvýšila svoj trhový podiel a v kategórii M1 získala takmer 31 % trhu. Ešte viac tak prehĺbila rozdiel medzi jednoznačnou jednotkou a ostatnými hráčmi na trhu. Podobný úspech zaznamenala naposledy v decembri 2006, keď dosiahla 30,7 % podiel na trhu.
„Januárové výsledky nás nesmierne potešili. Je to dôkaz, že ŠKODA je na Slovensku jednoznačným lídrom a svoju pozíciu naďalej posilňuje. Dosiahnuť na trhu s toľkými hráčmi ako je na Slovensku takmer tretinový podiel, je v dnešnej dobe už takmer nemožné. Aj naďalej budeme robiť všetko pre spokojnosť našich klientov, pretože práve tá nám dlhodobo zabezpečuje pozíciu neohrozeného lídra“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.
V januári minulého roka sa predalo 989 vozidiel značky ŠKODA. Automobilka tak dosiahla 22,41 % podiel na trhu. V medziročnom porovnaní teda došlo k 50 % nárastu v počte predaných kusov a k zvýšeniu podielu na trhu o necelých 9 %.
V januári 2012 sa celkovo predalo 1485 automobilov značky ŠKODA. Najobľúbenejším vozidlom sa už tradične stala Fabia (554 predaných vozidiel; hatchback 296 kusov + combi 258 kusov). Veľmi úspešná je dlhodobo aj Octavia (434 kusov; sedan 205 kusov + combi 229 kusov). Popularite sa i naďalej teší Octavia Tour (179 kusov) či off-roadový model Yeti (108 kusov), ktorý už pomaly dobieha Roomster so 103 predanými vozidlami.
Model | Počet predaných ks |
Fabia | 296 |
Fabia Combi | 258 |
Octavia Tour | 179 |
Octavia Tour Combi | 51 |
Octavia | 205 |
Octavia Combi | 229 |
Superb | 25 |
Superb Combi | 31 |
Yeti | 108 |
Roomster | 103 |
Spolu (M1) | 1 485 |