BRATISLAVA 26. augusta (WN/PR) – Efektívnym nástrojom na zabezpečenie zodpovednej marketingovej komunikácie je samoregulácia. Jej princípy vo svojej každodennej praxi aplikuje aj spoločnosť Pivovary Topvar.
„Naša spoločnosť sa dlhodobo venuje rôznym formám podpory zodpovednej marketingovej komunikácie a rozvíja preventívne programy podporujúce zodpovedné správanie spotrebiteľov,“ uviedla Drahomíra Mandíková, manažérka pre vonkajšie vzťahy spoločnosti Pivovary Topvar, a. s.
V lete 2007 Pivovary Topvar iniciovali a podporili celoslovenskú preventívnu kampaň „Don’t Drink & Drive“, ktorá upozorňovala na fakt, že alkohol za volant nepatrí. Na konci minulého roka odštartovala kampaň PROMILE INFO, ktorá umožňuje vodičom určiť zostatkový alkohol v krvi a čas, kedy si budú môcť opäť sadnúť za volant. Nad oboma projektmi prevzal záštitu Minister dopravy, pôšt a telekomunikácii SR Ľubomír Vážny.
„Najväčšou novinkou je to, že na všetky typy marketingovej komunikácie aplikujeme tzv. zodpovedné posolstvo „Pite s rozumom, od 18 rokov.“, ktoré tvorí až 10 % plochy, prípadne vysielacieho času,“ dodáva Drahomíra Mandíková.