Programy pre absolventov VŠ od Heinekenu

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Heineken Slovensko logo
Heineken Slovensko logo Foto: Heineken Slovensko

BRATISLAVA 18. marca (WBN/PR) – Medzinárodný koncern Heineken vyberá každoročne v celej Európe a v dvoch afrických krajinách 15 najšikovnejších talentov z radov absolventov vysokých škôl. Tí absolvujú atraktívny 1,5-ročný program Heineken International Graduates (IGP). Program pozostáva z troch polročných projektov, ktoré absolventi vykonávajú v rôznych zastúpeniach koncernu Heineken v Európe.

Heineken má voľné miesta aj pre Slovákov

Do programu sa môžu prihlásiť aj absolventi zo Slovenska, a to do 22. marca 2010. Záujemcovia zo Slovenska majú zároveň možnosť sa počas celého roka priebežne registrovať do programu Management Trainee spoločnosti Heineken Slovensko.

Podmienky účasti na programe

Podmienkou na prihlásenie sa do medzinárodného programu IGP je okrem vysokoškolského vzdelania a znalosti anglického jazyka aj dvojročná pracovná skúsenosť v zvolenom odbore, z čoho minimálne 6 mesiacov má byť prax absolvovaná v zahraničí. Uchádzač musí byť ochotný pôsobiť v zahraničí a okrem anglického jazyka ovládať aj ďalšie cudzie jazyky. Do programu sa záujemcovia môžu prihlásiť veľmi jednoducho prostredníctvom internetovej stránky https://www.theheinekencompany.com/age-gate?returnurl=%2fcareers%2fgraduates.

V minulom roku sa do programu prihlásilo celkovo zhruba 4300 absolventov, z ktorých koncern Heineken vybral 12 najlepších uchádzačov. Jeden z nich – absolvent z Maďarska Akos Bodos – vykonával jednu časť programu v rámci spoločnosti Heineken Slovensko v pivovare Hurbanovo v čase od septembra 2009 do marca 2010.

Program Management Trainee spoločnosti Heineken Slovensko

Okrem medzinárodného programu IGP prijíma spoločnosť Heineken Slovensko priebežne prihlášky aj na lokálny program Management Trainee. „Pozície pre management trainee obsadzujeme priebežne počas celého roka, momentálne máme aktuálnu pozíciu management trainee pre oblasť financií,“ hovorí Roman Kollár, riaditeľ pre ľudské zdroje spoločnosti Heineken Slovensko. Na oba programy mali absolventi vysokých škôl možnosť registrovať sa aj počas Národných dní kariéry 11. – 12. marca v bratislavskej Inchebe. Celkovo registračné dotazníky spoločnosti Heineken Slovensko počas NDK vyplnilo zhruba 300 záujemcov a ďalší absolventi sa majú možnosť zaregistrovať prostredníctvom internetovej stránky www.heinekenslovensko.sk, prípadne na stránke www.profesia.sk.

Heineken Slovensko je viac ako 10 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – Heineken N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.

Okrem investícií do pivovaru, Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2009 je Heineken Slovensko najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Heineken Slovensko