Napreduje všetko okolo nás a výnimkou nie je ani sociálna sieť Facebook. Podľa najnovších informácií z Billboard a The New York Times chce Facebook na svojich stránkach prehrávať hudobné videá. To by znamenalo, že by si už nemusel navštevovať YouTube.
Na Facebook Messenger sa po novom aj zahráte. Prichádza prvá hra
Facebook denne navštívi viac ako 4 miliardy ľudí, no niečo mu k dokonalosti predsa chýba – prehrávanie hudobných videí. Youtube musí platiť veľké peniaze za zobrazovanie hudobných klipov, ktorým často predchádza reklama. Napriek tomu si niektorí poprední manažéri myslia, že by mal YouTube platiť za zobrazovanie videa viac.
Facebook má oproti Youtube v niečom navrch. Ide hlavne o jeho masívnu užívateľskú základňu, ktorá míňa obrovskú časť svojho internetového času prechádzaním News Feed. Mnohí preto očakávajú, že Facebook predbehne YouTube v počte zhliadnutí za deň. Marc Zuckerberg neraz hovoril o budúcnosti Facebooku, ktorú vidí v živých formách médií, ako je video. Verí, že je oveľa dôležitejšie než fotografia.
Facebook tiež vie viac o svojich užívateľoch, ako YouTube. Každý, kto je na Facebooku prihlásený, zadáva spoločne so svojou registráciou množstvo údajov o sebe, ktoré neskôr Facebooku poslúžia na to, aby užívateľom ponúkal videá šité na mieru.