Bratislava, 9. september 2016 (WBN/PR) – Orange prináša ďalšiu inováciu v súlade s prísľubom svojej značky: sprístupňovať výhody digitalizácie ľuďom cez užitočné služby. Je ňou nová Digitálna faktúra, ktorá sprehľadňuje informácie, je jednoducho a priamo dostupná v mobiloch tak, aby ju mohol využiť každý a bola zákazníkom vždy k dispozícií.
Orange chce, aby služby digitálnej doby boli pre zákazníkov dostupnejšie a zrozumiteľnejšie. Ako prvý operátor preto prináša inovatívnu elektronickú faktúru. Zákazníci si už nebudú musieť otvárať samostatný súbor ako pri bežnej elektronickej faktúre, ale každá faktúra bude mať charakter jednoduchej mikrostránky, vďaka čomu bude prehľadnejšia a interaktívna. Zákazníci v nej nájdu prehľadnú informáciu o svojej mesačnej spotrebe a využívaných službách, ako aj možnosť okamžitej platby alebo nastavenie pravidelnej platby. Jednoduchšie sa dostanú do zákazníckej zóny aj k Orange výhodám. Zákazníkom príde linka na Digitálnu faktúru priamo do smartfónov prostredníctvom SMS správy.
„Faktúra je dokument, s ktorým sa zákazníci stretávajú každý mesiac. Našim cieľom je maximálne zjednodušiť prácu s ňou a sprehľadniť, aby zákazníci presne vedeli za čo platia. Nový koncept faktúry zníži nielen počet zbytočných klikov, ale prinesie aj nové interaktívne funkcie, vďaka ktorým získajú zákazníci prehľadnejšie a zrozumiteľnejšie informácie o svojej spotrebe a výške faktúry,“ vysvetľuje Vladislav Kupka, riaditeľ úseku služieb zákazníkom spoločnosti Orange Slovensko.
Pilotnú prevádzku novej faktúry spúšťa Orange v týchto dňoch. Spolu so štandardnou elektronickou faktúrou v pdf formáte, ako ju zákazníci poznajú, im bude doručená aj nová Digitálna faktúra. V pilotnej prevádzke ju doručí niekoľkých tisícom vybraných zákazníkov. Tí budú mať nielen možnosť vyskúšať si ju, ale zároveň prostredníctvom dotazníka, na ktorý sa prekliknú priamo z faktúry, dať na ňu svoju spätnú väzbu. Tú Orange zohľadní vo finálnej verzie digitálnej faktúry, ktorá bude zákazníkom distribuovaná už o mesiac.