BRATISLAVA 22. marca (WBN/PR) – Najnovšie vydanie konsolidovaného hodnotenia sieťovej diagnostiky Spoločnosti na výskum mediálneho priemyslu (RECMA) ukázalo, že spoločnosť OMD siete Omnicom Media Group si udržalo pozíciu svetovej jednotky medzi globálnymi mediálnymi sieťami, a to už po druhýkrát za rovnako dlhé obdobie.
Správa Network Diagnostics vyhodnocuje globálne agentúry na základe desiatich diagnostických kritérií vrátane agentúrneho profilu, nového obchodného úspechu, zmien v manažmente, digitálnych a diverzifikovaných nástrojov služieb, profilu klientov a lokálnej sily.
V správe vydanej 10. marca OMD skončila ako najlepšie hodnotená globálna sieť, pričom získala skóre Dominantná na šiestich trhoch a predviedla silný profil v celom regióne Európa a Asia Pacific. OMD získala pozitívne hodnotenie vo väčšom počte krajinách zapojených do prieskumu ako ktorákoľvek iná agentúra, čo predstavuje vysoký stupeň konzistentnosti naprieč kritériami a trhmi.
„Hodnotenie Network Diagnostics tiež odhalilo, že OMD má dobrú pozíciu ako preferovaný partner pre globálny rast“, povedal výkonný riaditeľ OMD Worldwide Mainardo de Nardis. „Sme silní nielen na zavedených trhoch, zaznamenávame obrovský rozmach v regiónoch ako Čína, India a Rusko – teda trhoch, ktoré pre našich klientov predstavujú najväčšie možnosti rastu.“
Súčasne s priebežnými výsledkami na špici hodnotenia Network Diagnostics, OMD tiež patrí prvé miesto v najnovšej správe RECMA Global Billings, podľa ktorej je od septembra 2010 OMD najväčšou mediálnou agentúrou na svete, s 10,9 % podielom na globálnych mediálnych investíciách. Navyše je OMD najvyváženejšou globálnou sieťou, s podielmi na trhu v rozpätí 8,5 – 13,6%.
O OMD WORLDWIDE:
OMD Worldwide (www.omd.com) je najväčšou a najinovatívnejšou mediálnou marketingovou spoločnosťou na svete, s viac ako 8 000 zamestnancami na 97 trhoch sveta. Jej klientmi sú najúspešnejšie a najznámejšie globálne značky. OMD je cenená pre svoj globálny dosah, strategickú integráciu a kreativitu. Vďaka tomu sa stala Najkreatívnejšou mediálnou agentúrou podľa Gunn Report neuveriteľných päť rokov za sebou. Je tiež Globálnou mediálnou agentúrou za roky 2008 a 2009 podľa Adweek a Mediálnou agentúrou roku 2009 podľa Advertising Age. OMD Worldwide je jednotkou Omnicom Media Group, divíziou mediálnych služieb Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC).