BRATISLAVA 24. marca (WBN/PR) – Dňa 20. marca sa prostredníctvom netradičnej módnej prehliadky mladých dizajnérov slávnostne otvoril VELVET Fashion Store v bratislavskom hoteli Crowne Plaza. Projekt VELVET sa realizuje vďaka finančnej podpore Kia Design Fondu, ktorý vznikol s cieľom rozvíjať spontánnu tvorivosť vo vzťahu ku kultúrnemu dedičstvu Slovenska a podporovať mladých dizajnérov, ich propagáciu a prezentáciu na domácej i medzinárodnej pôde.
V rámci netradičnej módnej prehliadky sa po prvý raz v histórii na Slovensku dražilo umelecké dielo – vozidlo Kia Body & Soul s jedinečným dizajnom pána Daniela Bidelnicu. Model Kia Soul už v minulosti získal viaceré prestížne dizajnérske ocenenia, ako napr. medzinárodné ocenenie Red Dot či cenu Grooviest Interior od renomovaného amerického automobilového magazínu. Umelecké dielo Kia Body & Soul vydražil Peter Pottinga, generálny riaditeľ hotela Crowne Plaza v Bratislave, v hodnote 15 000,- Eur. Plnú vydraženú sumu venovala spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko s.r.o. do Kia Design Fondu, ktorý vďaka týmto finančným prostriedkom umožnil zrealizovať prvý projekt – podporu Velvet Fashion Store.
Velvet Fashion Store už uzrel svetlo sveta a odteraz ponúka cenovo dostupnú módu Borisa Hanečku, Hany Převrátilovej, Marcela Holubca, Márie Štránekovej, Martina Hrču a Lenky Sršňovej. Sobotňajšiu netradičnú módnu prehliadku podporili aj známe osobnosti zo slovenského showbiznisu. Na móle sa v podobe modeliek predstavili Petra Polnišová, Henrieta Mičkovicová, Mirka Partlová i Bibiana Ondrejková, ktoré tým podporili hlavnú myšlienku Kia Design Fondu – integrácia ambicióznych mladých slovenských talentov v oblasti dizajnu a ich napomáhanie v realizácii svojich biznis plánov.
Informácie o spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko
Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o., je výhradným distribútorom automobilov značky Kia na Slovensku, kde pôsobí od októbra roku 2005. Kia Motors zaznamenala za obdobie január – december 2009 predaj 6 349 vozidiel, čo predstavuje 7,02 % podiel na slovenskom trhu a kumulatívny nárast o 19,50 % oproti rovnakému obdobiu predchádzajúceho roka. Značka Kia sa umiestnila na 4. mieste podľa celoročného hodnotenia najpredávanejších značiek na slovenskom trhu v roku 2009. Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o. je Platinovým partnerom Slovenskej futbalovej reprezentácie.