BRATISLAVA 12. novembra (WBN/PR) – Aupark Bratislava otvoril svoje zrekonštruované priestory pre verejnosť 22. októbra. Rekonštrukcia mala za cieľ priniesť zákazníkom ešte viac komfortu do nakupovania, uľahčiť a zefektívniť pohyb po centre. Modernizácia interiéru vo výške 15,5 mil. EUR začala v januári tohto roku. Vniesla do centra unikátny dizajn Urban Chic, presvetlenejšie priestory, nevšedné nákupné zážitky a široký výber VIP služieb.
Vynovené hlavné átrium
Aupark v Bratislave má nové nákupné srdce – modernú centrálnu zónu v štýle Urban Chic, v rámci ktorej sú situované eskalátory s prepravnou kapacitou 3600 ľudí za hodinu a panoramatický výťah. Nahradili tak pôvodné schody, čím sa značne zrýchlil a uľahčil vertikálny pohyb zákazníkov po centre. Súčasťou nového átria je tiež štýlová fontána s efektom vĺn, vďaka čomu sa átrium stalo populárnym a vyhľadávaným miestom pre oddych a stretnutia.
Mestské a štýlové
Centrum zvolilo pre svoju obnovu štýl Urban Chic. Interiéru dominuje kombinácia kovových prvkov a dreva, v rámci farieb prevládajú odtiene sivej, bielej a hnedej. Nová podlaha, vyrobená z kvalitného španielskeho mramoru, dodáva centru punc exkluzivity. Celkový elegantný vzhľad dotvára dizajnérsky nábytok v nových, ešte komfortnejších oddychových zónach, rovnako tak v štýle Urban Chic. Súčasťou oddychových zón sú nabíjačky pre mobilné telefóny a tablety s Wi-Fi pripojením zadarmo. Návštevníkom sú taktiež k dispozícii nové navigačné tabule a totemy, ktoré robia pohyb a orientáciu po centre ešte jednoduchšími.
Návrh rekonštrukcie bol vypracovaný dizajnérmi Saguez&Partners, sídliacimi vo Francúzsku, v spolupráci so slovenským architektonickým štúdiom Jančina architekti.
Svetlejšie a ekologickejšie
Nový dizajn so sebou prináša aj presvetlenejšie priestory. Centrum má nový šetriaci režim, ktorý ho radí medzi energeticky najefektívnejšie nákupné centrá na svete. Zodpovedný a inovatívny prístup centra voči životnému prostrediu ocenili aj v zahraničí. Aupark v Bratislave ako jediné nákupné centrum na Slovensku získalo BREEAM in-use certifikát s hodnotením „vynikajúce“. BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method) patrí medzi najstaršie a najuznávanejšie hodnotenia vplyvu budov na životné prostredie.
Nové logo so štyrmi hviezdičkami a nový slogan
Aupark v Bratislave sa počas rekonštrukcie riadil Unibail-Rodamco „Four stars“ konceptom, ktorý špecifikuje základné požiadavky pre všetky nákupné centrá vo vlastníctve spoločnosti. Tento zákaznícky orientovaný prístup je postavený na širokej škále „štvorhviezdičkových služieb“ s cieľom priniesť zákazníkom jedinečný zážitok z nakupovania. Podmienky dosiahnutia štvorhviezdičkovej úrovne boli vytvorené spoločnosťou Unibail-Rodamco a spoločnosťou SGS, ktorá je svetovým lídrom v oblasti certifikácie takýchto služieb. Ako príklad uvedieme kvalifikovaný personál na recepcii, bezplatný osobný stylista, kozmetický poradca zadarmo v rámci služby Beauty advice a v neposlednom rade unikátny vernostný program s množstvom špeciálnych ponúk a VIP služieb.
Ďalším skvelým príkladom spomínaných služieb sú aj osobní nákupní asistenti pre našich zákazníkov počas rôznych podujatí, dáždniky, ktoré si je v prípade nepriaznivého počasia možné zapožičať zadarmo, automatický leštič topánok, detské kútiky v centre alebo nabíjačky pre mobilné telefóny. Štyri hviezdy sú zároveň i súčasťou nového loga Aupark Bratislava. „Známka” štyroch hviezdičiek dokazuje 100% starostlivosť o každého návštevníka, ktorý je vnímaný nielen ako zákazník, ale predovšetkým ako vítaný a ctený hosť.
„Ako súčasť spoločnosti, ktorá je európskym lídrom s najlepšími nákupnými centrami po celej Európe, zhmotňuje Aupark Bratislava to najlepšie z nášho know-how. Sme radi, že teraz môžeme zákazníkom predstaviť nový Aupark a jeho príťažlivú a trendy atmosféru. Veríme, že renovácia a starostlivo vyberaný mix značiek prinesú zákazníkom pri nákupoch ešte viac komfortu a radosti a že budú mať vždy dôvod sa k nám vrátiť, “ hovorí Arnaud Burlin, výkonný riaditeľ spoločnosti Unibail-Rodamco pre strednú Európu.
Záverečná fáza obnovy centra je podporená i marketingovou kampaňou s novým sloganom „Moje nové ja“, ktorý zákazníkov vyzýva k návšteve centra, sľubujúc nové nákupné zážitky. Kampaň používa čierne a biele módne fotografie, ktoré pre Aupark Bratislava nafotil známy fotograf Braňo Šimončík. Centrum zahájilo kampaň spojenú s odhalením nového loga v polovici septembra.
Najväčší výber značiek
Aupark Bratislava opäť potvrdzuje, že je lídrom v prinášaní skvelých zážitkov z nakupovania, a rovnako tak zákazníkom ponúka známe a exkluzívne značky ako La Martina, MAC, Timberland, Pandora, Silvian Heach, CHAPS by Ralph Lauren, Coccinelle, Thomas Sabo, Aeronautica Millitare, Stefanel, Tiger of Sweden, Tous, a mnoho ďalších, ktoré pribudnú v roku 2016.