BRATISLAVA 1. marca (WEBNOVINY) – Novou prezidentkou Rady pre reklamu sa stala Zuzana Mistríková, ktorá v tejto funkcii pôsobila aj v rokoch 1996 – 2003. „Rada pre reklamu je najprestížnejším samoregulačným orgánom na Slovensku. Jej členovia už viac ako 15 rokov bez ohľadu na prípadné dopady na vlastné kampane podporujú – či už finančne alebo váhou svojej autority – ochranu etiky v marketingovej komunikácii a reklamnej branži ako takej. Vážim si, že môžem s týmito ľuďmi spolupracovať,“ uviedla Z. Mistríková, ktorá vo funkcii vystriedala Evu Babitzovú. Tá sa na ostatnom kongrese Asociácie nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska stala prezidentkou tohto združenia vysielateľov a rezignovala na funkciu prezidentky Rady pre reklamu. Babitzová ostala pôsobiť v prezídiu Rady pre reklamu i v jej Arbitrážnej komisii.
Novou prezidentkou Rady pre reklamu sa stala Mistríková

Zuzana Mistríková (vľavo). Foto: SITA/Tomáš Benedikovič