Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) rozšírila službu bezplatného parkovania na železničnej stanici v Trnave. Cestujúci, ktorí si zakúpia spiatočný lístok do 1. triedy online, môžu po novom využiť o päť parkovacích miest viac. Celkovo je tak k dispozícii osem vyhradených miest.
Poskytovanie v piatich vybraných staniciach
Ako informovala ZSSK, služba bezplatného parkovania uľahčuje prestup medzi autom a vlakom a zvyšuje komfort cestovania. Dopravca ju poskytuje v piatich vybraných staniciach k vnútroštátnym aj medzinárodným spiatočným lístkom do 1. triedy zakúpeným cez e-shop alebo aplikáciu IDeme vlakom.
Vzťahuje sa aj na produkty ako Slovak expres, Europa expres či Maxi klasik. Parkovanie je potrebné rezervovať vopred prostredníctvom Kontaktného centra ZSSK (18 188) a maximálna dĺžka státia je 48 hodín.

Železnice varujú pred nebezpečnými hrami detí na trati, osudnou sa im môže stať aj „cool selfie“
„Služba bezplatného parkovania má u našich zákazníkov úspech. Vlani sme evidovali vyše 1 000 rezervácií a za prvé mesiace tohto roka takmer 540. Aj preto sme sa rozhodli navýšiť kapacitu v Trnave, kde bol dopyt stabilne vysoký,“ uviedla riaditeľka odboru komunikácie ZSSK Jana Pôbišová.
Vyšší komfort a polohovateľné sedadlá
Parkovacie miesta sa nachádzajú približne 50 metrov od vchodu do staničnej budovy, a tiež priamo pred vstupom. Celkovo ZSSK aktuálne ponúka 21 bezplatných parkovacích miest, tri v Bratislave, po štyri v Košiciach a Poprade, dve v Žiline a osem v Trnave.

ZSSK sprístupnila Wi-Fi vo väčšine vlakov. Denne zachytí tisíce pokusov o obchádzanie pravidiel aj nevhodný obsah
Cestujúci v 1. triede majú vo vlakoch k dispozícii vyšší komfort vrátane polohovateľných sedadiel, väčšieho priestoru, Wi-Fi pripojenia, balenej vody, individuálneho osvetlenia a donášky jedla priamo na miesto, ak sú poskytované reštauračné služby.