Mestský úrad v Prešove je od štvrtka 7. januára verejnosti k dispozícii opäť iba v obmedzenom režime, ktorý má platiť do nedele 24. januára. V tomto období bude dostupná iba matrika a klientske centrum v priestoroch budovy na Jarkovej 26, a to len v pondelky, stredy a piatky v skrátenom pracovnom čase od 8:00 do 11:00.
Z dôvodu zníženia mobility obyvateľstva a v rámci preventívnych opatrení pred šírením vírusového ochorenia COVID-19 bude môcť do klientskeho centra vojsť vždy len jedna osoba.
Viac o téme: Koronavírus
Dodržiavanie opatrení bude kontrolovať viac policajtov, zastaviť vás môžu aj na hraniciach okresov
Ako ďalej informovala tlačová referentka Mestského úradu v Prešove Lenka Šitárová, hlavná podateľňa v budove radnice na Hlavnej 73 bude fungovať v štandardnom režime, a to každý pracovný deň od 8:00 do 14:00. „K preberaniu podaní doručovaných na mestský úrad bude slúžiť schránka umiestnená na Hlavnej 73,“ uviedla Šitárová.
Počas zákazu vychádzania bude pre verejnosť zatvorená pokladňa mestského úradu. Dane môžu občania zaplatiť poštou alebo elektronicky. V obmedzenom režime bude v tomto období fungovať stavebný úrad. „Ústne pojednávania nebudú zvolávané a prítomnosť pracovníkov na stavebnom úrade bude obmedzená,“ dodala tlačová referentka. Radnica odporúča občanom, aby uprednostnili telefonickú a e-mailovú komunikáciu. Kontakty sú uvedené na mestskom webe.