Slováci si vybrali najlepšieho obchodníka. Martinus.sk obhájil prvenstvo.
BRATISLAVA 27. apríla (WBN/PR) – Príbeh kníhkupectva sa začal písať už pred viac než 25 rokmi v meste Martin. Jeho zakladatelia vtedy ešte netušili, že sa z neho stane najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku a že v apríli 2016 sa zaregistruje miliónty zákazník. Knihy sa teda stále v našej krajine tešia záujmu čitateľov.
Súťaž MasterCard Obchodník roka 2015 si kladie za cieľ vyzdvihnúť najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Na základe rozsiahleho prieskumu cenu Absolútny víťaz MasterCard Obchodník roka 2015 získal opäť Martinus.sk, ktorý zvíťazil aj v kategórii MasterCard Obchodník s knihami 2015. Víťazi boli vyhlásení na 20. ročníku konferencie o obchode a marketingu European Retail Summit v Bratislave.
„Tretie absolútne víťazstvo po sebe je pre nás obrovským záväzkom i ocenením našej snahy byť každým dňom ešte lepší, aj keď nemusíme byť za každú cenu najväčší. Výhra právom patrí všetkým našim zamestnancom, ale aj zákazníkom, dodávateľom a partnerom, s ktorými spoločne môžeme Martinus budovať,“ povedal Michal Meško, CEO Martinus.sk.
Celkové víťazstvo je udelené na základe výsledkov prieskumu, ktorý realizuje INCOMA GfK na vzorke 1 000 respondentov z celej Slovenskej republiky. Víťazstvo si zaslúži tá firma, ktorá získa úplne najvyššie hodnotenie zo strany zákazníkov. Rozhoduje sa pritom na základe viacerých parametrov a to bez ohľadu na to, aký tovar či službu firma poskytuje. Zároveň nie je tento prieskum ovplyvnený ani výzvami na hlasovanie, ktoré firmy môžu na zákazníkov smerovať kvôli MasterCard Cene verejnosti.