Dvončova kampaň má stáť okolo 90-tisíc až 100-tisíc eur, pričom časť peňazí sa má použiť na podporu športových aktivít, sociálnych vecí a na aktivity v oblasti kultúry
Pre človeka so zrakovým postihnutím je každý krok v predajni potravín krokom do neznáma. Spoločnosť BILLA spustila minulý rok pre komunitu nevidiacich a slabozrakých zákazníkov službu „Nákupný asistent“, v testovacej fáze v troch predajniach v Bratislave. Postupne zaviedla túto službu v Levoči, v Ružomberku a vo štvrtok 15. februára spustila službu Nákupný asistent na svojej predajni BILLA v Nitre, v OC Mlyny. „Školíme našich zamestnancov ako byť nápomocní nevidiacim pri nákupe. Od vkročenia do predajne až po vyprevadenie na ulicu sa bude nevidiacemu či slabozrakému zákazníkovi venovať odborne vyškolený zamestnanec, pomôže mu s výberom potravín, informuje ho o práve prebiehajúcich akciách či pomôže s tovarom pri pokladni,“ hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.
Medzinárodná spoločnosť Gestamp, ktorá sa špecializuje na dizajn, vývoj a precíznu výrobu kovových komponentov pre automobilový priemysel, oznámila, že závod v Nitre začne svoju výrobu v polovici roka 2018.