BRATISLAVA 23. apríla (WBN/PR) – Spoločnosť Kaufland sa angažuje v iniciatíve „Healthy Seas“, teda „Zdravé moria“. V uplynulom roku zaradila do svojho sortimentu špeciálne ponožky, vyrobené z použitých rybárskych sietí, ktoré predtým ležali nevyužité na dne morí a oceánov a ohrozovali tak životy mnohých morských živočíchov.
Až pre *63% Slovákov je pri nákupe tovarov dôležité, či firma, ktorej výrobok kupujú, podniká zodpovedne. Trh sa mení a zákazník sa dnes neuspokojí s tým, kúpiť dobrý výrobok za dobrú cenu. Zaujímajú ho ďalšie aspekty – bezpečnosť výrobku, či firma, ktorá ho vyrába nepoškodzuje životné prostredie, atď. a podľa toho si buduje vzťah k tým ktorým firmám. V rámci prieskumu realizovaného v januári roku 2015, na otázku: Ako takéto ekologické aktivity ovplyvňujú správanie spotrebiteľov, až **57% opýtaných uviedlo, že si vďaka takýmto projektom viac uvedomujú, že správanie jednotlivca má vplyv na životné prostredie celej planéty.
Spoločnosť Kaufland sa v rámci všetkých svojich podnikateľských aktivít maximálne angažuje v otázkach ochrany životného prostredia a ako partner iniciatívy „Healthy Seas“ aktívne prispieva k ochrane morí a oceánov a k ich zachovaniu pre budúce generácie.
Ocenenie Múza Merkúra
Od júla 2014 boli špeciálne ponožky, vyrobené z rybárskych sietí, v predaji vo všetkých našich predajniach nielen na Slovensku, ale vo všetkých krajinách, v ktorých Kaufland pôsobí a zákazníci si tak mohli kúpiť nielen kvalitné ponožky, ale mať dobrý pocit z ochrany životného prostredia.
Projekt získal v tomto roku prestížne ocenenie Múza Merkúra, 3. miesto v kategórii „umiestňovanie produktov v mieste predaja“.
Zdroj:
*www.slideshare.net
**Prieskum realizovaný spoločnosťou Incoma Slovakia s.r.o. zameraný na výchovu spotrebiteľa v oblasti životného prostredia a nakladania s odpadmi