IKEA predstavila nový katalóg plný inšpirácií a nápadov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: IKEA

BRATISLAVA 5. septembra (WBN/PR) – Nový katalóg IKEA 2014 je plný inšpirácií, praktických riešení a nových dizajnových výrobkov. Množstvo ďalších nápadov prináša aj špeciálny digitálny obsah. Katalóg sa tento rok zameria na bývanie s deťmi. Rodičom aj deťom poskytne množstvo nápadov, ktoré im pomôžu tráviť doma viac času spolu a užiť si každú spoločnú chvíľku.

BÝVANIE S DEŤMI – NA SPOLOČNE STRÁVENÝCH CHVÍĽACH ZÁLEŽÍ

Téma, ktorej sa bude IKEA venovať počas nového finančného roka 2014* je Bývanie s deťmi. „Táto téma vychádza z našej vízie Vytvárať lepší každodenný život pre čo najviac ľudí a pre IKEA nie je nová. Deťom sa venujeme veľmi intenzívne v našej každodennej práci, teraz sa na ňu chceme pozrieť z inej strany“, hovorí Nina Maláková, riaditeľka obchodného domu IKEA Bratislava. „Chceme ľudí inšpirovať a podporiť k tomu, aby spoločne trávili viac času, predovšetkým so svojimi deťmi. Vieme, že deti chcú tráviť viac času so svojimi rodičmi. Je to prianie, ktoré sa im nie vždy splní”, dodáva. Spoločne strávený čas má vždy rovnakú hodnotu. Aj na prvý pohľad najobyčajnejšie činnosti, ako sú varenie, písanie nákupného zoznamu, spoločné stolovanie v kuchyni, či odpočinok v kresle v obývačke, sú pre rodinu mnohokrát tie najkúzelnejšie a najcennejšie.

Túto tému odštartuje nový Katalóg IKEA 2014. Aj prostredníctvom katalógu chceme upozorniť na to, že na každom spoločnom okamihu záleží. Na viac ako 320 stranách nájdu čitatelia nielen nové výrobky a riešenia, ale i veľa inšpirácií, trendov a štýlov. Katalóg IKEA vychádza v 44 krajinách v 30 jazykových mutáciách v 44 krajinách v náklade 210 miliónov výtlačkov.

Novinkou v tohtoročnom katalógu je tiež informácia o spolupráci IKEA Foundation s Úradom Vysokého komisára OSN pre utečencov, UNHCR. Jej cieľom je vytvárať lepší každodenný život pre deti a rodiny utečencov. Dozviete sa tu tiež, ako IKEA Foundation a UNICEF pomáhajú deťom v zložitých životných situáciách, aby sa mohli aj naďalej hrať, učiť a rozvíjať.

NOVÝ DIGITÁLNY OBSAH S ĎALŠÍMI TIPMI A NÁPADMI

Zákazníci vnímajú katalóg IKEA ako zdroj riešení a nápadov, chcú získať viac tipov a informácií o výrobkoch. IKEA preto v novom katalógu rozšírila obsah o množstvo informácií. Prostredníctvom takmer 50 označených stránok a s pomocou smartfónu získajú čitatelia rýchlo a jednoducho prístup k špeciálnemu digitálnemu obsahu. V ňom sú pripravené videá, fotogalérie a interaktívne funkcie, ktoré im predstavia nové produkty, ukážu im výrobu niektorých z nich, prinesú ďalšie tipy a praktické rady na usporiadanie domácnosti, alebo vyrozprávajú zaujímavé príbehy.

Bez názvu
Foto: IKEA

Novinkou je aplikácia, ktorá umožňuje odfotiť si interiér vlastného domova a umiestniť doň viac ako 100 rôznych výrobkov IKEA, či prezerať si riešenia vo formáte 3D a to horizontálne i vertikálne, v rozmedzí 360°. Nový digitálny obsah tak dáva inšpiráciám ďalší rozmer.

Nový katalóg IKEA 2014 prináša nové nápady a riešenia pre každý kútik domova, ktorý rodičom a deťom umožní tráviť spolu ešte viac času a užívať si vzácne spoločné chvíle. Katalóg IKEA je zákazníkom k dispozícii v tlačenej i elektronickej verzii, ktorú možno rovnako ako aplikácie pre smartfóny a tablety s operačnými systémami iOs a Android stiahnuť zadarmo tu: www.IKEA.sk/katalog.

Niekoľko zaujímavostí z Katalógu IKEA 2014:

• IKEA je predstaviteľom škandinávskeho dizajnu. V tohtoročnom katalógu nájdete množstvo príkladov nábytku zo svetlého dreva, textílií a doplnkov s výraznými farebnými vzormi a tvarmi, ktoré tento praktický a elegantný štýl charakterizujú.

• Séria výtvarných potrieb MÅLA podporí tvorivosť detí rozmanitými pomôckami, ktoré sa deťom budú ľahko používať. Netoxické fixky MÅLA sa dobre držia, škvrny od nich sa dajú vyprať a možno ich nechať otvorené až 3 dni, pričom nevyschnú.

• Dizajnová kolekcia TRENDIG bola vyvinutá v spolupráci s niektorými našimi dodávateľmi. Je inšpirovaná spojením dvoch kultúr – odráža v seba škandinávsky a čínsky dizajn.

Ak si chcete pozrieť všetky novinky, štýly a inšpiráciu na vylepšenie každodenného života doma, navštívte obchodný dom IKEA alebo www.IKEA.sk .

Nájdete nás aj na Facebooku a Youtube: https://www.facebook.com/IKEABratislava

https://www.youtube.com/user/IKEABratislava?ucbcb=1

* Finančný rok IKEA 2014 trvá od 1. 9. 2013 do 31. 8. 2014

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie IKEA