BRATISLAVA 13. novembra 2017 (WBN/PR) – Spoločnosť LIDL si obhájila prvenstvo z minulého roka. Odniesla si najviac ocenení za komunikáciu so zákazníkom.
Vo štvrtok 9. novembra sa uskutočnilo odovzdávanie cien Hermes Komunikátor roka 2017. Projekt každoročne hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom v Slovenskej republike. Hodnotenie komunikácie vychádzalo z reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu realizovaného prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Prieskum prebiehal na vzorke minimálne 9 000 respondentov, za prvých deväť mesiacov kalendárneho roka. Ocenenia za najlepšiu komunikáciu boli udelené prvým trom spoločnostiam z piatich nominovaných, ktorých komunikáciu určili výsledky prieskumu ako najlepšiu v jednotlivých kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily.
Výsledky prieskumu MEDIAN SK:
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii BANKOVNÍCTVO
- SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, a.s.
- VŠEOBECNÁ ÚVEROVÁ BANKA, a.s.
- PRIMA BANKA SLOVENSKO, a.s.
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii POISŤOVNÍCTVO
- ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s.
- KOOPERATIVA POISŤOVŇA, a.s. VIENNA INSURANCE GROUP
- UNION POISŤOVŇA, a.s.
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii TELEKOMUNIKÁCIE
- ORANGE SLOVENSKO, a.s.
- O2 SLOVAKIA, s.r.o.
- SLOVAK TELEKOM, a.s.
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE
- LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
- COOP JEDNOTA SLOVENSKO, spotrebné družstvo
- KAUFLAND SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii AUTOMOBILY
- ŠKODA AUTO SLOVENSKO, s.r.o.
- KIA MOTORS SLOVAKIA, s.r.o.
- OPEL Southeast Europe LLC
Kategória Automobily je novinkou tohto ročníka. „Oceňujeme, že do súťaže bola prvýkrát zaradená aj kategória Automobily. Vzhľadom na dôležitosť automobilového priemyslu pre Slovensko a dlhodobo rastúci trh s automobilmi sú témy súvisiace s automotive verejnosťou veľmi citlivo vnímané, čo núti aj automobilky adekvátne, profesionálne a nápadito komunikovať. Teší nás, že Škoda obhájila svoje postavenie jednotky nielen v predajoch, ale aj v obľube a vnímaní verejnosti. Ocenenie si vážime o to viac, že nás na prvé miesto najlepšie komunikujúcej automobilovej značky zaradili okrem výsledkov prieskumu aj naši fanúšikovia v hlasovaní verejnosti, ktorým patrí veľká vďaka.“ – zhodnotil Roman Rajtár, PR manažér ŠKODA AUTO Slovensko.
Verejnosť hlasovala za inštitúciu v každej z hodnotených kategórií, s ktorou mala najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Hlasovanie prebiehalo od 15. septembra do 15. októbra 2017 na webe www.cenyhermes.sk. O víťazoch rozhodlo celkovo 40 348 hlasov.
Cena verejnosti v kategórii BANKOVNÍCTVO
SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, a.s.
Cena verejnosti v kategórii POISŤOVNÍCTVO
ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s.
Cena verejnosti v kategórii TELEKOMUNIKÁCIE
O2 SLOVAKIA, s.r.o.
Cena verejnosti v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
Cena verejnosti v kategórii AUTOMOBILY
ŠKODA AUTO SLOVENSKO, s.r.o.
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
Aj tento rok sa odovzdávali ceny za najlepšie komunikačné projekty.
Cenu agentúry 2017 získali spoločnosti v šiestich kategóriách:
Cena agentúry 2017 v kategórii Krízová komunikácia
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
Názov projektu: Kauza testovania ovocia a zeleniny na dusičnany
Cena agentúry 2017 v kategórii Starostlivosť o klienta
ČESKOSLOVENSKÁ OBCHODNÁ BANKA, a.s.
Názov projektu: Digitálna inteligencia
Cena agentúry 2017 v kategórii Najlepší interiér predajného priestoru
POŠTOVÁ BANKA, a.s.
Názov projektu: Rodinná pobočka Poštovej banky v Pezinku
Cena agentúry 2017 v kategórii Najefektívnejšie využitie nových médií
ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s.
Názov projektu: Prvý slovenský robot, ktorý Vás poistí na cestu
Cena agentúry 2017 v kategórii Inovatívny marketingový prístup
LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
Názov projektu: Mobilná aplikácia My Lidl Shop
Cena agentúry 2017 v kategórii Interná komunikácia
PRVÁ STAVEBNÁ SPORITEĽŇA, a.s.
Názov projektu: Rodinný deň v PSS
Spoločnosť Lidl sa stala najlepšie komunikujúcou inštitúciou v SR podľa výsledkov prieskumu MEDIAN SK, na základe hlasovania verejnosti vo svojej kategórii, a zároveň aj absolútnym víťazom hlasovania verejnosti. Bodovali aj ich komunikačné projekty. Celkovo si odniesli 5 ocenení za najlepšiu komunikáciu. „Máme veľkú radosť z priazne verejnosti a ocenení aj zo strany odbornej poroty. Otvorená a úprimná komunikácia nám je vlastná, pretože všetko čo robíme, a to nielen v oblasti komunikácie, robíme s ľudmi a pre ľudí. Ďakujeme za prejavenú dôveru, urobíme všetko pre to, aby bol Lidl aj naďalej vnímaný ako najlepšie komunikujúca spoločnosť na Slovensku,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl.