Národná diaľničná spoločnosť oznámila, že dôvodom plánovaných dopravných obmedzení je začatie realizácie šiestej etapy zmeny dočasného dopravného značenia pre potreby výstavby križovatky Triblavina.
Bývalý poslanec Miroslav Ivan hovorí, že každé zadlženie by aj tak musel v prípade nutnosti sanovať štát. Všetky spoločnosti podľa neho potrebujú schopných manažérov.
V opravách a údržbe infraštruktúry je priam kritická situácia. Generálny riaditeľ Výskumného ústavu dopravného Ľubomír Palčák považuje preto za dôležité každé riešenie, na ktorom bude politická zhoda.
Národná diaľničná spoločnosť si uplatnila nárok na platbu u medzinárodnej Komisie pre riešenie sporov za nesplnenie míľnikov pre prerazenie tunela a dokončenie betónovej vozovky v tuneli Višňové.
Predseda Národnej rady SR a SNS Andrej Danko upozornil na zle nastavené financovanie diaľnic. Tvrdí, že ak sa nezmení systém, tak západ a východ Slovenska sa nespojí ani do roku 2040.
Slovenská národná strana podľa jej predsedu Andreja Danka presadzuje zrušenie diaľničných známok, pretože príjmy z ich predaja výstavbu diaľnic nikdy nezaplatia.
Nové informačno-predajné miesto v Skalitom na hranici so severným susedom je už celkovo štvrté, ďalšie tri sú na hranici s Českou republikou v Brodskom, na hranici s Maďarskom v bratislavskom Čunove a na hranici s Rakúskom v Jarovciach.
Opakovane sa tak podľa autodopravcov potvrdila vierolomnosť premiéra Petra Pellegriniho, ktorý podľa nich verejne, vedome a plánovite podviedol autodopravcov pri rokovaní o znížení ich daňového zaťaženia.
Výpadok príjmov z predaja diaľničných známok musí byť podľa Národnej diaľničnej spoločnosti nahradený inými zdrojmi – prevádzkovými dotáciami zo štátneho rozpočtu.
Odvolanie sa týkalo rozhodnutia Úradu pre verejné obstarávanie, ktorý vlani v novembri zamietol opakované námietky taliansko-slovenského združenia INC, Cesty SK a CEDIS proti opätovnému vyhodnoteniu ponúk.