Držiteľom Ceny Verejnosti sa v rámci prestížnej súťaže Mastercard Obchodník roka už po šiesty raz v rade stal Lidl. Diskontný reťazec zároveň obhájil aj prvenstvo v kategórií Obchodník s potravinami. Za projekt pomoci vážne chorým deťom „Od začiatku v dobrých rukách“ získal 1. miesto v súťaži Múza Merkúra.
Spoločnosť BILLA, s.r.o. považuje aktuálnu kampaň diskontnej siete Lidl, ktorá porovnáva svoje aktuálne akciové ceny s bežnými cenami siete predajní Billa, za neetickú a zavádzajúcu. BILLA tiež odmieta argument Lidla, ktorý ako dôvod svojej kampane uvádza tohtoročnú kampaň BILLA na podporu jej privátnej značky Clever.
Preskúmanie bežných predajných cien desiatok porovnateľných produktov v Lidli a Bille prinieslo jednoznačné výsledky: nákup v diskontnom reťazci je výrazne lacnejší!
Začiatok roka už tradične patrí úspešnej súťaži o detské ihriská, ktorú organizuje spoločnosť Lidl už po štvrtý raz. O tom, kde v roku 2019 vyrastú, opäť rozhodne verejnosť v hlasovaní.