Kaufland sa vo svojom novom projekte rozhodol dostať zeleninu a ovocie do škôl. „Čerstvé hlavičky“ majú za cieľ zvýšiť konzumáciu čerstvého ovocia a zeleniny u detí a poskytnúť im pravidelnú dávku zdravej stravy priamo v ich škole. O tom, ktoré školy balíček získajú, teraz rozhodnú zákazníci Kauflandu. Hlasovanie štartuje 25. apríla.
Školáci potrebujú mať čerstvé hlavičky, aby im to v škole myslelo a vedeli sa sústrediť na vyučovanie. V tom im pomôže rovnomenný projekt Čerstvé hlavičky, v ktorom Kaufland prispieva k tomu, aby deti pravidelne jedli čerstvé ovocie a zeleninu.
Podložka či pelech pre psíka, škrabadlo pre mačky, ale aj mnohé ďalšie praktické výrobky pre štvornohých miláčikov kúpite aktuálne v sieti predajní Kaufland. Čím sú výnimočné?
Téma trvalej udržateľnosti sa dnes skloňuje vo všetkých pádoch a oblastiach, obchod nevynímajúc. Podľa spoločnosti Impact Metrics, ktorá porovnávala dáta trvalej udržateľnosti českých a sčasti aj slovenských obchodných reťazcov, dosiahol zo slovenských reťazcov najvyššie hodnotenie Kaufland Slovensko.
V rámci projektu Čerstvé hlavičky sa môžu žiaci 70 základných škôl tešiť už 3. septembra 2021 z prvej dodávky čerstvého ovocia – jabĺk. Počas celého školského roka vždy v utorok ich bude čakať iný druh ovocia alebo zeleniny, aby im spestril jedálniček a motivoval k zdravšiemu stravovaniu.
Nový projekt spoločnosti Kaufland ponúka mestám oddych v exteriéri, najmä pre mladých ľudí. Do prvého ročníka sa zapojilo 36 miest a mestských častí z celého Slovenska. Sedem z nich získa na základe hlasovania verejnosti od reťazca športovo-oddychový areál K Park.
Kaufland touto iniciatívou upozorňuje na význam zdravého stravovania. K svojim pokladniam v predajni v Bratislave na Trnavskej ceste umiestnil prepravky so slovenskými jablkami.
Milovníci zlatistého moku sa v najbližších mesiacoch môžu opäť tešiť na najväčší výber kvalitného remeselného piva spomedzi všetkých reťazcov. Po minuloročnom úspechu Kaufland pokračuje v podpore lokálnych výrobcov.
V Rimavskej Sobote a Košiciach Poľove otvorili v týchto dňoch nové atraktívne športovo-oddychové areály určené pre mladých ľudí na športovanie a aktívny relax. K Parky venoval Kaufland mestám a mestským častiam, ktoré dostali v hlasovaní verejnosti najviac hlasov.
V Rimavskej Sobote, Košiciach Poľove, Sabinove, Rožňave a v Košiciach Sídlisko Ťahanovce otvorili v lete zástupcovia reťazca a miest nové atraktívne športovo-oddychové areály K Park.
Reťazec v marketingovom programe Dôveryhodné značky získal už tretí raz víťazstvo v kategórii Predajca potravín a okrem toho aj v kategórii Privátne značky so značkou K-Classic.