Rast cien potravín zaznamenali slovenskí zákazníci prakticky od konca leta a dosť výrazne načrel do rodinných rozpočtov. Práve v tejto situácii sa obchodný reťazec Kaufland rozhodol svojim zákazníkom pomôcť tak, že vybrané akciové produkty ponúkne lacnejšie ako pred rokom.
Už po tretí raz obchodný reťazec Kaufland prináša v predvianočnom období charitatívny projekt, v ktorom kúpou adventného kalendára zákazníci podporia aktivity neziskovej organizácie Úsmev ako dar, ktorá už 30 rokov pomáha rodinám v núdzi.
V rámci projektu Čerstvé hlavičky sa môžu žiaci 70 základných škôl tešiť už 3. septembra 2021 z prvej dodávky čerstvého ovocia – jabĺk. Počas celého školského roka vždy v utorok ich bude čakať iný druh ovocia alebo zeleniny, aby im spestril jedálniček a motivoval k zdravšiemu stravovaniu.
V predajni reťazca v bratislavskej mestskej časti Rača môžu spotrebitelia od 3. augusta 2021 vrátiť do zberného automatu okrem už zálohovaných nápojových obalov ako sú sklené fľaše od piva po novom aj plechovky a plastové fľaše od nápojov.
Klimatické zmeny a ich nepriaznivý dopad na našu planétu sú reálnou hrozbou pre budúcnosť ľudí. Kaufland a Lidl ako zodpovedné spoločnosti vnímajú túto situáciu veľmi vážne, preto je ochrana klímy dôležitou súčasťou ich stratégie trvalej udržateľnosti.
Pravidelnú nádielku čerstvého ovocia alebo zeleniny pre svojich žiakov každý týždeň získa v budúcom školskom roku 70 slovenských základných škôl vďaka Kauflandu a jeho projektu Čerstvé hlavičky.
Téma trvalej udržateľnosti sa dnes skloňuje vo všetkých pádoch a oblastiach, obchod nevynímajúc. Podľa spoločnosti Impact Metrics, ktorá porovnávala dáta trvalej udržateľnosti českých a sčasti aj slovenských obchodných reťazcov, dosiahol zo slovenských reťazcov najvyššie hodnotenie Kaufland Slovensko.
Spoločnosti Lidl Slovenská republika a Kaufland Slovenská republika podnikajú konkrétne kroky na podporu udržateľného obehového hospodárstva. V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek.
Spoločnosti Lidl Slovenská republika a Kaufland Slovenská republika podnikajú konkrétne kroky na podporu udržateľného obehového hospodárstva. V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek.
S cieľom chrániť prirodzenú biodiverzitu, Kaufland podporuje svojich dodávateľov v zodpovednom prístupe k životnému prostrediu a podieľa sa na množstve projektov, vrátane výstavby hmyzích hotelov v mestách.
Podložka či pelech pre psíka, škrabadlo pre mačky, ale aj mnohé ďalšie praktické výrobky pre štvornohých miláčikov kúpite aktuálne v sieti predajní Kaufland. Čím sú výnimočné?
Školáci potrebujú mať čerstvé hlavičky, aby im to v škole myslelo a vedeli sa sústrediť na vyučovanie. V tom im pomôže rovnomenný projekt Čerstvé hlavičky, v ktorom Kaufland prispieva k tomu, aby deti pravidelne jedli čerstvé ovocie a zeleninu.
Milovníkov remeselného piva čaká v apríli veľké prekvapenie. V rámci dlhodobého projektu, do ktorého sa zapojilo 29 pivovarov, Kaufland svojim zákazníkom prináša najširší sortiment remeselných pív spomedzi reťazcov a zároveň podporuje pivovarníkov v neľahkom období.
Medzi najpredávanejšie druhy rezaných kvetov na Slovensku patria ruže, chryzantémy a tulipány. Ročne ich kúpime niekoľko miliónov kusov. Je však dôležité, aby sa pri ich pestovaní myslelo na ochranu životného prostredia, pestovateľov a v neposlednom rade, na zdravie zákazníkov.
Všetci chceme, aby boli deti zdravé a plné energie. Záleží na tom aj spoločnosti Kaufland. Preto štartuje už tretí ročník projektu Čerstvé hlavičky, ktorým motivuje školákov, aby pravidelne jedli čerstvé ovocie a zeleninu a nabili sa tak vitamínmi a energiou.