Image002.jpg

U nás je to naopak – kým mnohé ceny stúpajú, my ich znižujeme

Rast cien potravín zaznamenali slovenskí zákazníci prakticky od konca leta a dosť výrazne načrel do rodinných rozpočtov. Práve v tejto situácii sa obchodný reťazec Kaufland rozhodol svojim zákazníkom pomôcť tak, že vybrané akciové produkty ponúkne lacnejšie ako pred rokom.
Darujte usmev dvakrat 3.jpg

Darujte úsmev dvakrát, aby rodiny mohli zostať spolu

Už po tretí raz obchodný reťazec Kaufland prináša v predvianočnom období charitatívny projekt, v ktorom kúpou adventného kalendára zákazníci podporia aktivity neziskovej organizácie Úsmev ako dar, ktorá už 30 rokov pomáha rodinám v núdzi.
Vegetarian food, Healthy diet (eating) - fresh organic fruits

Týždenne až 2 900 kg ovocia či zeleniny pre školákov na celom Slovensku

V rámci projektu Čerstvé hlavičky sa môžu žiaci 70 základných škôl tešiť už 3. septembra 2021 z prvej dodávky čerstvého ovocia – jabĺk. Počas celého školského roka vždy v utorok ich bude čakať iný druh ovocia alebo zeleniny, aby im spestril jedálniček a motivoval k zdravšiemu stravovaniu.
Ekologicky kamionsmall.jpg

V porovnaní s konkurenciou má Kaufland Slovensko najnižšiu uhlíkovú stopu

Téma trvalej udržateľnosti sa dnes skloňuje vo všetkých pádoch a oblastiach, obchod nevynímajúc. Podľa spoločnosti Impact Metrics, ktorá porovnávala dáta trvalej udržateľnosti českých a sčasti aj slovenských obchodných reťazcov, dosiahol zo slovenských reťazcov najvyššie hodnotenie Kaufland Slovensko.
New project 10.jpg

Lidl a Kaufland rozširujú ciele vo svojej plastovej stratégii. Väčšia miera používania plastového recyklátu a odstránenie čierneho plastu ( nasvidiek.sk)

Spoločnosti Lidl Slovenská republika a Kaufland Slovenská republika podnikajú konkrétne kroky na podporu udržateľného obehového hospodárstva. V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek.
New project 10.jpg

Lidl a Kaufland rozširujú ciele vo svojej plastovej stratégii. Väčšia miera používania plastového recyklátu a odstránenie čierneho plastu

Spoločnosti Lidl Slovenská republika a Kaufland Slovenská republika podnikajú konkrétne kroky na podporu udržateľného obehového hospodárstva. V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek.
Z recyklovaneho plastu 2 small.jpg

Na pelech pre psíka stačí 10 plastových fliaš

Podložka či pelech pre psíka, škrabadlo pre mačky, ale aj mnohé ďalšie praktické výrobky pre štvornohých miláčikov kúpite aktuálne v sieti predajní Kaufland. Čím sú výnimočné?
Vegetarian food, Healthy diet (eating) - fresh organic fruits

Chcete, aby mali deti čerstvé hlavičky? Hlasujte!

Školáci potrebujú mať čerstvé hlavičky, aby im to v škole myslelo a vedeli sa sústrediť na vyučovanie. V tom im pomôže rovnomenný projekt Čerstvé hlavičky, v ktorom Kaufland prispieva k tomu, aby deti pravidelne jedli čerstvé ovocie a zeleninu.
Draught beer in glasses

Najširšiu ponuku slovenských remeselných pív nájdete iba v Kauflande

Milovníkov remeselného piva čaká v apríli veľké prekvapenie. V rámci dlhodobého projektu, do ktorého sa zapojilo 29 pivovarov, Kaufland svojim zákazníkom prináša najširší sortiment remeselných pív spomedzi reťazcov a zároveň podporuje pivovarníkov v neľahkom období.
Frau zeigt blumen vom markt

Kvety, ktoré sú šetrné k planéte, kúpite aj v Kauflande

Medzi najpredávanejšie druhy rezaných kvetov na Slovensku patria ruže, chryzantémy a tulipány. Ročne ich kúpime niekoľko miliónov kusov. Je však dôležité, aby sa pri ich pestovaní myslelo na ochranu životného prostredia, pestovateľov a v neposlednom rade, na zdravie zákazníkov.
Vizual cerstve hlavicky_1.jpg

Úspešný projekt Čerstvé hlavičky pre školákov opäť štartuje

Všetci chceme, aby boli deti zdravé a plné energie. Záleží na tom aj spoločnosti Kaufland. Preto štartuje už tretí ročník projektu Čerstvé hlavičky, ktorým motivuje školákov, aby pravidelne jedli čerstvé ovocie a zeleninu a nabili sa tak vitamínmi a energiou.