Nový projekt spoločnosti Kaufland ponúka mestám oddych v exteriéri, najmä pre mladých ľudí. Do prvého ročníka sa zapojilo 36 miest a mestských častí z celého Slovenska. Sedem z nich získa na základe hlasovania verejnosti od reťazca športovo-oddychový areál K Park.
Kaufland touto iniciatívou upozorňuje na význam zdravého stravovania. K svojim pokladniam v predajni v Bratislave na Trnavskej ceste umiestnil prepravky so slovenskými jablkami.
Milovníci zlatistého moku sa v najbližších mesiacoch môžu opäť tešiť na najväčší výber kvalitného remeselného piva spomedzi všetkých reťazcov. Po minuloročnom úspechu Kaufland pokračuje v podpore lokálnych výrobcov.
V Rimavskej Sobote a Košiciach Poľove otvorili v týchto dňoch nové atraktívne športovo-oddychové areály určené pre mladých ľudí na športovanie a aktívny relax. K Parky venoval Kaufland mestám a mestským častiam, ktoré dostali v hlasovaní verejnosti najviac hlasov.
V Rimavskej Sobote, Košiciach Poľove, Sabinove, Rožňave a v Košiciach Sídlisko Ťahanovce otvorili v lete zástupcovia reťazca a miest nové atraktívne športovo-oddychové areály K Park.
Reťazec v marketingovom programe Dôveryhodné značky získal už tretí raz víťazstvo v kategórii Predajca potravín a okrem toho aj v kategórii Privátne značky so značkou K-Classic.
Rozšírenie vegánskeho a vegetariánskeho sortimentu, umiestnenie regionálnych výrobkov vo všetkých predajniach, zvýšenie množstva BIO a certifikovaných produktov v ponuke, ako aj znižovanie plastového odpadu.
Nakupovať online alebo v kamennej predajni? V Kauflande budú odteraz k dispozícii obe možnosti – vo viac ako 75 pobočkách na Slovensku alebo na online trhovisku.
V Kauflande konanie dobrých skutkov pokračuje aj po novom roku – spoločnosť v týchto dňoch venuje 100 000 eur trom vybraným organizáciám, ktoré pomáhajú zachraňovať ľudské životy, podporujú rodiny s deťmi či chránia životné prostredie.
Keďže pomáhať druhým treba celoročne, spoločnosť Kaufland sa rozhodla, že trom vybraným celoslovenským organizáciám, ktoré sa venujú obnove a ochrane životného prostredia, pomoci deťom z detských domovov či záchrane ľudských životov pomocou defibrilátorov, rozdelí až 100 000 Eur.
Od konca mája už v Kauflande nenájdete jednorazový plastový riad a jednorazové plastové slamky. Spoločnosť ich definitívne vyradila z predaja, urobila tak s vyše polročným predstihom pred svojím záväzkom.
Od marca budú nákupy v predajniach Kaufland a Lidl ešte ekologickejšie a farebnejšie. V rámci stratégie trvalej udržateľnosti oba reťazce zavádzajú postupne do celej siete svojich predajní ekologický modrý pokladničný blok.
Pri príležitosti tohtoročného Svetového dňa výživy zorganizoval Kaufland v spolupráci so Slovenským Červeným krížom (SČK) zbierku Pomáhame potravinami.