Slováci sú ochotní zaplatiť za kvalitné pivo adekvátnu sumu. Svedčí o tom aj medziročný nárast predaja piva spoločnosti HEINEKEN Slovensko a preferencia prémiových ležiakov.
Výrazné zmeny v HoReCa podnikaní cítiť vďaka spoločenskej situácii už niekoľko rokov, avšak prináša ich aj nová generácia zákazníkov, ktorá preferuje zážitok pred cenou.
Uplynulý rok bol v porovnaní s predošlým rokom plným zmien. Zmenili sa chuťové preferencie dlhoročných pivárov, nový vietor priniesli chute nováčikov, ale správanie na trhu ovplyvnilo aj šetrné nakladanie s financiami.
Veľká noc je už tradične o príprave mnohých dobrôt. Na sviatočnom stole nikdy nemôžu chýbať sladké pokušenia, slané klasiky a, samozrejme, mäso v rôznych podobách. Ak chcete svoje sviatočné návštevy pohostiť skutočne kráľovsky, nachystajte si pre nich malé prekvapenie v podobe profesionálneho menu lístka. Ten spočíva v správnom kombinovaní jedla a pivných chutí.
Cieľom podpory je skvalitnenie služieb v partnerských prevádzkach, pričom kľúčovými aktivitami sú školenie prevádzok v čapovaní či redizajn prevádzok inšpirovaný pivnými značkami z portfólia spoločnosti.