Rozsiahla osvetová kampaň dm drogerie markt, ktorá sa počas celého leta zameriava na fyzické, duševné aj emocionálne zdravie žien, predstavila svoju ďalšiu súčasť: inštaláciu detabuizujúcu tému menštruačného cyklu.
V štvrtom ročníku realizácie spolupracovníckych projektov s podporou dm vybrali hodnotitelia 10 projektov, ktoré získajú financie zo zamestnaneckého grantu iniciatívy dm {spoločne}.
Program oceňujúci najlepšie novinky roka počas májového galavečera potešil dm dvoma víťazstvami: prvenstvo vo svojich kategóriách si odniesli výrobky značiek Balea a dmBio.
Koncom apríla spustila dm nový koncept odberného miesta dmBOX, vďaka čomu si jej zákazníci budú môcť vyzdvihovať svoje zásielky objednané online cez mojadm.sk alebo Moja dm-App ešte rýchlejšie a pohodlnejšie.
Jedenásty ročník ocenenia Mastercard Obchodník roka priniesol spoločnosti dm tri veľké úspechy: víťazstvo v sortimentnej kategórii, striebornú priečku v kategórii Absolútny víťaz a tretie miesto v zákazníckom hlasovaní o Cenu verejnosti.
V aktuálnej štúdii zákazníckej skúsenosti, ktorú v roku 2023 zrealizovala spoločnosť KPMG na Slovensku už po siedmykrát, sa v celkovom hodnotení dm drogerie markt umiestnila na štvrtom mieste, hneď po kníhkupectvách Martinus a Panta Rhei a Fio banke.
Spoločnosť dm drogerie markt prijala na celoeurópskej úrovni ambicióznu stratégiu odpojiť celú sieť do roku 2030 od dodávky zemného plynu a v oblasti vykurovania a chladenia prejsť primárne na využitie najmodernejších technológií v oblasti systémov VRV.
Spoločnosť dm drogerie markt prijala na celoeurópskej úrovni ambicióznu stratégiu odpojiť celú sieť do roku 2030 od dodávky zemného plynu a v oblasti vykurovania a chladenia prejsť primárne na využitie najmodernejších technológií v oblasti systémov VRV.