BILLA partnerom jedinečného filmu o M. R. Štefánikovi

Na budúci rok uzrie svetlo sveta celovečerný film o jednej z našich najvýznamnejších postáv v dejinách – Milanovi Rastislavovi Štefánikovi – astronómovi, letcovi, francúzskom generálovi a diplomatovi. Na ďalší rok totiž uplynie 140 rokov od jeho narodenia. Film pod názvom „Generál“ rozpráva o kontroverznosti jeho povahy, víťazstvách, ale i pokleskoch. Spoločnosť BILLA je hrdým produktovým partnerom natáčania a jej zástupcovia prišli podporiť štáb aj počas nakrúcania kľúčovej scény filmu.
Stefanik_billa_1.jpg

BILLA: Kampaň diskontnej siete Lidl je zavádzajúca

Spoločnosť BILLA, s.r.o. považuje aktuálnu kampaň diskontnej siete Lidl, ktorá porovnáva svoje aktuálne akciové ceny s bežnými cenami siete predajní Billa, za neetickú a zavádzajúcu. BILLA tiež odmieta argument Lidla, ktorý ako dôvod svojej kampane uvádza tohtoročnú kampaň BILLA na podporu jej privátnej značky Clever.
Screenshot_39.jpg

PRIESKUM: Chceme kupovať čerstvé a kvalitné vajcia zo Slovenska

Tri štvrtiny Slovákov tvrdia, že počas sviatkov nakupujú vajcia vo väčšej miere ako v iných obdobiach. Množstvo tradičných sviatočných pokrmov, ako sú napríklad počas Veľkej noci zemiakové šaláty a obložené chlebíky, si bez vajec nevieme ani predstaviť. Veľký dôraz pritom kladieme popri kvalite a čerstvosti vajec na slovenský pôvod. V reprezentatívnom prieskume 2muse pre sieť supermarketov BILLA to v polovici marca potvrdilo viac ako 87 percent ľudí. Štyria z piatich ľudí uvádzajú aj to, že im záleží na tom, ako žijú nosnice a pozitívny postoj k podstielkovému chovu má 69 percent opýtaných.
Ilustracny zaber_01.jpg

Slováci sa stále držia veľkonočných tradícií, zvyky preberajú aj zo zahraničia

Veľká noc patrí medzi najvýznamnejšie kresťanské sviatky a oslavuje ju významná časť ľudí nielen na Slovensku či v Európe, ale aj na celom svete. Spôsoby slávností a tradícií sa síce rôznia, avšak pestrejší a honosnejší jedálniček je neodmysliteľne súčasťou každého sviatočného stola. Niektoré chute sa síce v čase menia, väčšina Slovákov sa však aj naďalej drží zvykov našich predkov.
Velka noc_ilustracne foto_02.jpg

BILLA získala prestížne ocenenie Best Buy Award za najlepší pomer ceny a kvality ovocia a zeleniny

Spoločnosť BILLA sa dlhodobo snaží ponúkať všetky svoje produkty tak, aby čo najlepšie vyhovovali prianiam a potrebám zákazníkov, za výhodné ceny. Výsledky prestížnej spotrebiteľskej ankety Best Buy Award na rok 2019/2020 potvrdzujú, že Bille sa tento zámer darí napĺňať. Spoločnosť potvrdzuje svoje postavenie maloobchodného reťazca s najvýhodnejším pomerom ceny a kvality ovocia a zeleniny a v nezávislej ankete Best Buy Award za rok 2019/2020 potvrdila svoje úspechy. BILLA získala prvé miesto v kategórií ovocie a zelenina, v ktorej podľa názoru zákazníkov ponúka najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.
Odd_ovocie_zelenina_01.jpg

BILLA otvorila nové tréningové centrum v Košiciach

V obchode sú najdôležitejšou konkurenčnou výhodou ľudia. Uvedomuje si to aj spoločnosť BILLA a každoročne zvyšuje objem investícií do vzdelávania a zvyšovania kvalifikácie svojich zamestnancov. Dôkazom toho je aj vybudovanie nového tréningového centra, ktoré bolo otvorené v Košiciach na ulici Trieda KVP 1. „Tréningové centrum v Košiciach je našim najmodernejším zariadením zameraným na preškoľovanie nových aj dlhoročných zamestnancov. Prvé tréningové centrum sme otvorili v Bratislave ešte v roku 2015 a po výborných výsledkoch, ktoré nám prináša, sme sa rozhodli otvoriť druhé na opačnej strane republiky. Školeniami prejdú všetci noví zamestnanci, pretože nám záleží na tom, aby popri odbornej pripravenosti všetci v našom tíme vyznávali aj rovnaké hodnoty a princípy práce. Všetky školenia a certifikácie sú realizované s jedným cieľom – neustále zvyšovať kvalitu našich služieb a urobiť všetko pre naplnenie potrieb zákazníkov,“ povedal pri príležitosti otvorenia BILLA tréningového centra v Košiciach generálny riaditeľ Dariusz Bator.
Skoliace stredisko_billa_01.jpg