Slovenskí spotrebitelia prejavujú stále väčší záujem o produkty slovenských dodávateľov. Výnimkou nie je ani ovocie a zelenina od slovenských pestovateľov, ktorých predaj z roka na rok rastie. BILLA reagovala ešte v roku 2013 na potreby zákazníkov a uviedla ako jediný reťazec vlastnú privátnu značku Slovenská farma, prostredníctvom ktorej ponúka svojim zákazníkom slovenské ovocie a zeleninu, ako aj mäso rýdzo slovenského pôvodu. „Slováci si tento rok najviac obľúbili slovenské zemiaky, cherry paradajky, strapcové paradajky, jablká odrody Golden a prvú päticu uzatvárajú čerešne,“ uvádza na základe prieskumu nákupného správania zákazníkov v BILLA jej výkonná riaditeľka Albena Georgieva.
Slovenský vodný slalomár Matej Beňuš a úspešní zjazdoví lyžiari Adam Žampa a Andreas Žampa si zmerali svoje sily na malom Dunaji. Prečo sa rozhodli medzi sebou pretekať a čo ich spája? Všetci traja sú športoví ambasádori spoločnosti BILLA a spoločne podporujú projekt HÝBSA Slovensko. Tatranci Žampovci podporili športový HÝBSA DAY v Bratislave a Bratislavčan M. Beňuš bol na rovnakej akcii v Poprade, pod Tatrami. Počas spoločnej komunikácie a príprav sa športovci vzájomne prekárali a neostalo iba pri silných rečiach. Vstúpila do toho BILLA a vyzvala športovcov, aby si zmerali svoje sily.
BILLA Slovensko rozširuje ponuku výrobkov od miestnych producentov v ďalších dvoch regiónoch. K bratislavskému a spišskému regiónu sa pripojili nitriansky a považský región. BILLA chce portfólio lokálnych výrobkov rozšíriť aj v ďalších regiónoch.
BILLA Slovensko minulý mesiac predstavila svojich nových ambasádarov, slovenských reprezentantov v zjazdovom lyžovaní, bratov Adama Žampu a Andreasa Žampu. Mladí východniari už stihli v svojom kraji podporiť nielen športové podujatie HÝBSA v Prešove, ale minulý týždeň otvorili za účasti primátora mesta Spišská Nová Ves Jána Volného novú predajňu s dôrazom na čerstvosť.
Novými tvárami spoločnosti BILLA sa stali slovenskí reprezentanti v zjazdovom lyžovaní, bratia Adam a Andreas Žampovci. Obchodný reťazec chce pokračovať v podpore nádejných športových talentov a zároveň týmto krokom osloví mladšiu cieľovú skupinu. Prvou spoločnou aktivitou bude účasť na druhom ročníku športového rodinného podujatia HÝBSA Slovensko, ktorého generálnym partnerom je práve BILLA. Tento projekt z dielne TV Markíza a športovej agentúry Be Cool upriamuje pozornosť na zdravý životný štýl, prevenciu proti obezite u detí a motivuje Slovákov sa viac hýbať. Prvý HÝBSA Day sa uskutoční už túto sobotu v Jazdeckom areáli na Sídlisku III. v Prešove.
Čerstvý chlieb a pečivo sú pre Slovákov stále neodmysliteľnou súčasťou dňa. Podľa prieskumu spoločnosti BILLA ho viac ako polovica Slovákov je viackrát denne a väčšina z nich si ho chce ponechať v jedálničku aj ďalej. Znížiť jeho objem chcú viac ženy ako muži.
Vo vzduchu je už konečne cítiť jar, i keď apríl je stále nevyspytateľný. Tohtoročná zima nás poriadne potrápila a odrazilo sa to aj na našej psychike. Je všeobecne známe, že nedostatok svetla a dlhotrvajúci chladný vzduch má za následok pokles endorfínu a zvýšený výskyt symptómov depresií u ľudí. Teploty však za posledný víkend výrazne stúpli, a to nás láka k aktivitám v prírode. Konečne prišla jar!
Spoločnosť BILLA Slovensko uvádza v týchto dňoch do svojich predajní ekologické plastové a papierové tašky. Ide o ďalší krok obchodného reťazca pri napĺňaní stratégie trvalej udržateľnosti.
Pre človeka so zrakovým postihnutím je každý krok v predajni potravín krokom do neznáma. Spoločnosť BILLA spustila minulý rok pre komunitu nevidiacich a slabozrakých zákazníkov službu „Nákupný asistent“, v testovacej fáze v troch predajniach v Bratislave. Postupne zaviedla túto službu v Levoči, v Ružomberku a vo štvrtok 15. februára spustila službu Nákupný asistent na svojej predajni BILLA v Nitre, v OC Mlyny. „Školíme našich zamestnancov ako byť nápomocní nevidiacim pri nákupe. Od vkročenia do predajne až po vyprevadenie na ulicu sa bude nevidiacemu či slabozrakému zákazníkovi venovať odborne vyškolený zamestnanec, pomôže mu s výberom potravín, informuje ho o práve prebiehajúcich akciách či pomôže s tovarom pri pokladni,“ hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.
Bez kvalitných nožov by boli naše životy otupenejšie a kuchyne prázdnejšie. Posvieťte si na najužitočnejší nástroj kuchára vo svetle, v akom ho určite nepoznáte!
Kanoe na pokladničnom páse a prekvapení zákazníci. Vodný slalomár Matej Beňuš nakrúcal druhé zo série promo videí pre svojho platinového partnera spoločnosť BILLA za plnej prevádzky predajne. Fanúšikovia ho môžu vidieť na športovcovom profile už dnes.
Na pultoch predajní BILLA v bratislavskom regióne pribudnú lokálne medy, džemy, perníky, sirupy, produkty z levandule a iné špeciálne výrobky od deviatich slovenských lokálnych dodávateľov. BILLA chce portfólio rôznorodých výrobkov rozšíriť po celom Slovensku a ponúkať čo najviac produktov od menších slovenských dodávateľov z každého regiónu. Projekt zastrešilo a podporilo Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.
Profesionálni kuchári sa bez kvalitných nožov nezaobídu. Ani pri bežnej v práci v kuchyni by však nemali chýbať, pretože kvalitné a ostré nože sú menej nebezpečné ako tupé. Preto BILLA Slovensko spúšťa kampaň, v ktorej zaraďuje do akciovej ponuky nože testované Jamiem Oliverom.
V rámci postupného celoplošného rozširovania služby „Nákupný asistent“ sa obchodný reťazec BILLA zameral aj na Levoču, keďže ide o mesto so silnou komunitou nevidiacich a slabozrakých. Minulý týždeň prebehlo školenie pre zamestnancov, ako byť viac nápomocný nevidiacim pri nákupe, ale zároveň si mohli aj samotní zákazníci predajne vyskúšať, aké je to byť nevidiacim.