Štartuje tretí ročník Futbalu v meste. Ambasádorom je Marek Hamšík

Námestia a obchodné centrá v šiestich najväčších mestách na Slovensku ožijú futbalom. Riadiaca organizácia Fortuna ligy Únia ligových klubov (ÚLK) a jej partneri na čele s generálnym o.z. BILLA ľuďom odštartovali spoločný projekt pre mladé futbalové talenty z celého Slovenska Futbal v meste.
Ivan Kozák

Slováci sú starostliví a dbajú pri nákupoch potravín o potreby svojich blízkych

Slováci a Slovenky sú naozaj pozorní voči svojim blízkym a ich základným potrebám, medzi ktoré bezpochyby patrí aj nákup potravín. Sú ohľaduplní a starostliví a až pri 7 z 10 nákupov potravín dbajú na chute partnerky, partnera alebo najbližšej rodiny. Za najdôležitejšie faktory pri výbere potravín považujú čerstvosť, chuť a kvalitu potravín. Samozrejmosťou je výhodná cena, ale aj čistota a poriadok v predajniach. Hovoria o tom výsledky reprezentatívneho prieskumu, ktorý pre spoločnosť BILLA na vzorke 1 016 respondentov realizovala agentúra 2muse koncom mája 2019.
01_slovenske ovocie a zelenina.jpg