Spoločnosť BILLA pokračuje v modernizácii svojich supermarketov a robí ďalší krok na ochranu životného prostredia. Klasické cenovky produktov, ktoré sú vyrobené z papiera, postupne nahrádza elektronickými cenovkami.
Hoci pri varení, stolovaní a nakupovaní potravín existujú medzi generáciami Slovákov rozdiely, väčšina starších aj mladších sa zhoduje v tom, že si za jeden stôl sadá s najbližšou rodinou. Vyplynulo to zo spotrebiteľského prieskumu, ktorý si nechala vypracovať spoločnosť BILLA.
Pre vysoký dopyt po kvalitnom mäse prichádza BILLA s novou privátnou značkou Mäsiarov výber. Tá zákazníkom ponúka vysokokvalitnú hovädzinu, bravčovinu a hydinu od slovenských a českých dodávateľov.
Keďže spoločnosť BILLA dlhodobo podporuje svojich zákazníkov v zdravom životnom štýle, prináša im teraz skvelú akciu, vďaka ktorej si naštartujú imunitu. Až do 1. marca si v predajniach BILLA môžu ľudia zakúpiť vybrané druhy čerstvého ovocia a zeleniny iba za 1 euro.
Milovníci zimných športov majú skvelú príležitosť ukončiť túto sezónu v obľúbených Vysokých Tatrách. Jedinečné detské lyžiarske preteky ŽAMPA CUP sú po vynútenej pandemickej prestávke späť.
Námestia a obchodné centrá v šiestich najväčších mestách na Slovensku ožijú futbalom. Riadiaca organizácia Fortuna ligy Únia ligových klubov (ÚLK) a jej partneri na čele s generálnym o.z. BILLA ľuďom odštartovali spoločný projekt pre mladé futbalové talenty z celého Slovenska Futbal v meste.
Jednorodičia zostali z rôznych dôvodov na výchovu svojich detí sami, preto pomoc a podporu privíta každý z nich. Občianske združenie BILLA ľuďom aj tento rok vyhlasuje Puzzle výzvu na sociálnych sieťach, do ktorej sa môže zapojiť každý, komu osamelé mamy a otcovia nie sú ľahostajní.
BILLA zákazníkom ponúka aj špeciálnu odrodu veľkých malín, ktoré vynikajú svojou veľkosťou a sú výsledkom 60-ročnej snahy šľachtiteľov, alebo melóny s nízkym obsahom jadierok, ktoré má v obľube zhruba polovica Slovákov.
Skvalitňovanie života ľudí v núdzi patrí do spoločenskej zodpovednosti veľkých i menších firiem. Uvedomuje si to tiež spoločnosť BILLA, ktorá v tomto roku odovzdala Potravinovej banke Slovenska tovar v hodnote 285 tisíc eur.
Slováci a Slovenky sú naozaj pozorní voči svojim blízkym a ich základným potrebám, medzi ktoré bezpochyby patrí aj nákup potravín. Sú ohľaduplní a starostliví a až pri 7 z 10 nákupov potravín dbajú na chute partnerky, partnera alebo najbližšej rodiny. Za najdôležitejšie faktory pri výbere potravín považujú čerstvosť, chuť a kvalitu potravín. Samozrejmosťou je výhodná cena, ale aj čistota a poriadok v predajniach. Hovoria o tom výsledky reprezentatívneho prieskumu, ktorý pre spoločnosť BILLA na vzorke 1 016 respondentov realizovala agentúra 2muse koncom mája 2019.
Spoločnosť BILLA k ochrane prírodných zdrojov prispieva už od roku 2008 aj používaním udržateľných prepraviek od firmy IFCO, lídra v oblasti opakovane použiteľných obalov na čerstvé výrobky.
Za posledný rok zachytili odborníci očnú poruchu približne každému piatemu dieťaťu. Vyplýva to z výsledkov analýz programu „Zdravé oči už v škôlke“, počas ktorého meraním vlani prešlo takmer 21 tisíc detí v 400 materských školách.