Únia ligových klubov, ktorá riadi najvyššiu slovenskú futbalovú súťaž Fortuna ligu, a jej partneri na čele s generálnym partnerom – občianskym združením BILLA ľuďom, opäť odštartovali spoločný projekt Futbal v meste.
Projekt Doba slovenská, ktorý sieť supermarketov predstavila pred rokom, vyjadruje hrdosť na kvalitné lokálne potraviny a ctí si prácu ľudí, ktorí ich vyrábajú.
BILLA tichá magnéziová voda a Free bezlaktózové mlieko – to sú dva nové produkty v predajniach BILLA, ktoré slovenskí zákazníci určili ako najlepšie a najkvalitnejšie v prieskume „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021“. V jubilejnom 10. ročníku renomovanej súťaže sa stretla rekordná konkurencia 137 výrobkov, ktoré boli rozdelené do viac ako štyroch desiatok kategórií. Spoločnosť BILLA sa umiestnila na prvej priečke v kategóriách Balené vody a Špeciálne potraviny.
Projekt Futbal v meste, ktorý zastrešuje Únia ligových klubov, cieli na mladé talenty a možné budúce hviezdy slovenskej reprezentácie. Minulý týždeň ho na námestí pri bratislavskej Eurovei zakončilo finále, v ktorom sa stretli najlepšie detské tímy z celého Slovenska. Hlavným partnerom projektu je prostredníctvom svojho občianskeho združenia spoločnosť BILLA, ktorej záleží na tom, aby deti športovali a žili zdravo.
„Zdravé oči už v škôlke“ je program, v rámci ktorého sa v materských školách po celom Slovensku kontrolujú zrakové parametre u detí a ktorý pomáha včas odhaliť existujúce či začínajúce sa očné poruchy.
Spoločnosť BILLA pokračuje v modernizácii svojich supermarketov a robí ďalší krok na ochranu životného prostredia. Klasické cenovky produktov, ktoré sú vyrobené z papiera, postupne nahrádza elektronickými cenovkami.
Hoci pri varení, stolovaní a nakupovaní potravín existujú medzi generáciami Slovákov rozdiely, väčšina starších aj mladších sa zhoduje v tom, že si za jeden stôl sadá s najbližšou rodinou. Vyplynulo to zo spotrebiteľského prieskumu, ktorý si nechala vypracovať spoločnosť BILLA.
Pre vysoký dopyt po kvalitnom mäse prichádza BILLA s novou privátnou značkou Mäsiarov výber. Tá zákazníkom ponúka vysokokvalitnú hovädzinu, bravčovinu a hydinu od slovenských a českých dodávateľov.
Keďže spoločnosť BILLA dlhodobo podporuje svojich zákazníkov v zdravom životnom štýle, prináša im teraz skvelú akciu, vďaka ktorej si naštartujú imunitu. Až do 1. marca si v predajniach BILLA môžu ľudia zakúpiť vybrané druhy čerstvého ovocia a zeleniny iba za 1 euro.
Milovníci zimných športov majú skvelú príležitosť ukončiť túto sezónu v obľúbených Vysokých Tatrách. Jedinečné detské lyžiarske preteky ŽAMPA CUP sú po vynútenej pandemickej prestávke späť.
Námestia a obchodné centrá v šiestich najväčších mestách na Slovensku ožijú futbalom. Riadiaca organizácia Fortuna ligy Únia ligových klubov (ÚLK) a jej partneri na čele s generálnym o.z. BILLA ľuďom odštartovali spoločný projekt pre mladé futbalové talenty z celého Slovenska Futbal v meste.
Jednorodičia zostali z rôznych dôvodov na výchovu svojich detí sami, preto pomoc a podporu privíta každý z nich. Občianske združenie BILLA ľuďom aj tento rok vyhlasuje Puzzle výzvu na sociálnych sieťach, do ktorej sa môže zapojiť každý, komu osamelé mamy a otcovia nie sú ľahostajní.
BILLA zákazníkom ponúka aj špeciálnu odrodu veľkých malín, ktoré vynikajú svojou veľkosťou a sú výsledkom 60-ročnej snahy šľachtiteľov, alebo melóny s nízkym obsahom jadierok, ktoré má v obľube zhruba polovica Slovákov.
Skvalitňovanie života ľudí v núdzi patrí do spoločenskej zodpovednosti veľkých i menších firiem. Uvedomuje si to tiež spoločnosť BILLA, ktorá v tomto roku odovzdala Potravinovej banke Slovenska tovar v hodnote 285 tisíc eur.