September je Medzinárodným mesiacom povedomia o detskej rakovine. V seredskom Amazone preto už po šiestykrát úspešne prebehla dvojdňová kampaň Amazon Goes Gold, ktorej cieľom je zvýšiť povedomie o detskej rakovine.
Japonská centrálna banka podľa očakávaní ponechala svoju referenčnú úrokovú sadzbu na mínus 0,1 percenta, ale prisľúbila flexibilitu vo svojej politike.
Počas nasledujúcich 10 týždňov sa budú snažiť dokázať, že spoločnosť Google zmanipulovala trh vo svoj prospech tým, že svoj vyhľadávač na množstve miest a zariadení zablokovala ako predvolenú voľbu.
Amazon nemá svojho AI chatbota ani nástroj na vytváranie obrázkov, ale sústreďuje sa na služby, ktoré umožnia vývojárom vybudovať si vlastné generatívne nástroje.
Predstavuje to obrat oproti väčšine tohto roka, keď nadšenie z umelej inteligencie a nádeje na ukončenie zvyšovania úrokových sadzieb podporili technologický sektor.