Populárna britská značka F&F už druhý rok po sebe obhájila prvenstvo v prestížnom marketingovom programe Dôveryhodné značky a odniesla si ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2022 v kategórii Predajcovia odevov. Značka už od roku 2008 prináša svojim spotrebiteľom širokú škálu najnovších módnych trendov a inšpirácií nielen pre ženy, ale aj pre mužov a deti. Vďaka štýlovej ponuke pre celú rodinu a dostupné ceny pre každého F&F už roky patrí medzi vyhľadávané odevné značky na Slovensku.
Marketingový program Dôveryhodné značky v spolupráci s agentúrou NielsenIQ už siedmy rok po sebe zisťoval, ku ktorým značkám majú slovenskí spotrebitelia najlepší vzťah a ktoré sú v ich očiach považované za tie najdôveryhodnejšie. Celkovo spotrebitelia hodnotili produkty viac ako 650 značiek v 74 kategóriách, pričom v každej kategórii si prvenstvo a titul Najdôveryhodnejšia značka 2022 odniesla len jedna značka.
Obľúbenosť značky F&F potvrdzujú aj posledné výsledky programu, F&F v rámci neho získalo ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2022 v kategórii Predajcovia odevov. Týmto titulom sa môže hrdiť počas najbližších dvanástich mesiacov už druhý rok po sebe.
Značka F&F už pätnásť rokov úspešne plní svoje poslanie prinášať ľuďom do života módne trendy a inšpirácie pre celú rodinu za rozumnú cenu, čím sa zaradila medzi najobľúbenejšie odevné značky na Slovensku celkovo už po tretíkrát. Prestížne ocenenie dôvery Slovákov získala značka aj v roku 2021 a predtým v roku 2017.
„Nesmierne ma teší, že značka F&F si za 15 rokov pôsobenia na Slovensku vybudovala pevné miesto medzi zákazníkmi a opäť sa stala najdôveryhodnejšou odevnou značkou na trhu. Ďakujem kolegom, ktorí pracujú na tom, že oblečenie F&F nezaťažuje peňaženky zákazníkov ani planétu. V súčasnej ekonomicky náročnej situácii prináša najnovšie módne trendy, ako aj nadčasovú módu za dostupné ceny pre každého. Zároveň som hrdý, že dnes si značka F&F získava dôveru zákazníkov aj vďaka etickému prístupu – viac ako polovica oblečenia má certifikáciu výroby z materiálov získaných zodpovedným spôsobom a postupne ju rozširujeme,“ uviedol Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.
Značka F&F sa snaží byť dostupná pre čo najväčšie množstvo ľudí, preto F&F produkty zákazníci nájdu takmer v každom obchodnom dome Tesco. Týmto krokom sa značka snaží plniť svoju víziu, byť čo najbližšie k svojim zákazníkom a poskytovať kvalitné produkty za dostupné ceny. K celkovej popularite značky F&F prispieva aj fakt, že myslí udržateľne a ponúka kúsky, ktoré sú vyrobené s ohľadom na životné prostredie. Produkty označené symbolom Made Mindfully sa vyznačujú spôsobom výroby, pestovaním alebo produkciou materiálov, ktoré majú pozitívnejší vplyv na životné prostredie ako ich konvenčné alternatívy. V súčasnosti je viac ako polovica oblečenia vyrobená v súlade s Made Mindfully a s použitím materiálov pochádzajúcich zo zodpovedných zdrojov.
Informačný servis