BRATISLAVA 29. septembra (WBN/PR) – Režisér a choreograf Ján Ďurovčík, tanečník a choreograf Jaro Bekr a známy slovenský DJ Tibor Holoda sa stali súčasťou aktuálneho projektu značky Heineken „Staň sa legendou!“. Ako súčasť poroty budú hľadať najzaujímavejšie typy medzi Slovákmi. Do výberu sa môže prihlásiť ktokoľvek, kto pre svoje okolie niečo znamená – je charizmatický, má silnú osobnosť, vždy zanechá skvelý dojem a tým je pre svoju komunitu „legendou“.
Projekt „Staň sa legendou!“ nadväzuje na novú komunikačnú platformu a nový spot „Entrance“ alebo „Vstup“ zo série „Legendy“, ktorý bol nasadený od začiatku septembra v dvoch najsledovanejších slovenských televíziách. Hlavným hrdinom v spote je charizmatický mladý muž, ktorý je stredobodom pozornosti na honosnej párty. Práve jeho vystupovanie, charizma, sebavedomie a kozmopolitnosť robia z neho „legendu“, ktorá má obdiv všetkých zúčastnených. Heineken sa rozhodol, že sa pokúsi nájsť takúto legendu na Slovensku práve v spolupráci so skúsenou porotou.
Ako sa zapojiť
Do projektu „Staň sa legendou!“ sa môže zapojiť skutočne každý, a to veľmi jednoducho. V uliciach a frekventovaných lokalitách najväčších slovenských miest sa v priebehu septembra objavili honosné zelené kreslá v barokovom štýle – „kreslá pre legendu“. Na týchto miestach sa môžu okoloidúci zapojiť a prihlásiť do projektu. Nádejné legendy sa môžu prihlásiť aj prostredníctvom internetovej stránky www.heineken.sk alebo cez facebookovú globálnu skupinu Heineken, kde je pre projekt zriadená osobitná záložka. Legendárna porota v zložení Ján Ďurovčík, Jaro Bekr a Tibor Holoda spolu s art directorom Jurajom Kusým a zástupcom značky Heineken budú zo všetkých prihlásených vyberať desať najcharizmatickejších finalistov.
Legenda môže byť iba jedna
Profilové videá finalistov budú umiestnené na stránke www.heineken.sk. Na základe hlasovania vyberú návštevníci webu 5 najlepších, ktorí budú následne plniť rôzne úlohy, ktoré majú dokazovať ich legendárne kvality. Víťaz – naša slovenská legenda – dostane priestor na prezentáciu v médiách, pivný režim v podobe polročnej zásoby piva Heineken a exkluzívny víkend v Amsterdame. Videá prvých finalistov s ich profilmi si už v týchto dňoch môžete pozrieť na stránke www.heineken.sk, ako aj na sociálnej sieti facebook. Slovensko sa už teraz teší na svoju legendu!
O kampani „Legendy“
Globálna kampaň značky Heineken s názvom „Legendy“ je od začiatku tohto roka novou komunikačnou platformou značky Heineken. Tá vychádza z novo zadefinovanej globálnej stratégie značky. Heineken sa začal viac sústrediť na svojho spotrebiteľa. V centre pozornosti je moderný mladý človek, „Man of the world“ alebo po slovensky „sveták“. Je to skúsený a štýlový človek, ktorý je nad vecou, bez problémov zapadne do každej spoločnosti, je sebavedomý a je pánom každej situácie. S pivom Heineken signalizuje, akým typom človeka je a ukazuje, že si vie skutočne vyberať. Prvý spot v rámci kampane s názvon „The Entrance“ alebo „Vstup“ získal na konci júna 2011 na Medzinárodnom festivale kreativity v Cannes (Cannes Lions International festival of Creativity) v rámci filmovej kategórie celkového zlatého Leva a zároveň bronzového Leva v divízii interaktívnych filmov. V priebehu septembra 2011 tento úspešný spot mohli sledovať aj slovenskí televízni diváci.