BRATISLAVA 28. januára (WBN/PR) – Ak stojíte pred rozhodnutím, či svoje peniaze vložiť do usporiadania konferencie alebo radšej do reklamnej kampane, mali by ste si ujasniť, čo je vaším cieľom a s akým rozpočtom disponujete. Efektívnym a stále populárnejším spôsobom ako vytvárať pozitívne vzťahy s cieľovou skupinou sú biznis raňajky.
Pri rozhodovaní je dôležité ozrejmiť si marketingové ciele organizátora a budget, s ktorým disponuje. Ak ide o masívne reklamné kampane, zasahujú širokú populáciu, avšak náklady na ne vynaložené sú spravidla enormne vysoké.
Náklady na konferenciu sú rádovo nižšie. Tu je kľúčovou vhodne zvolená téma, prezentátori, cieľová skupina a celkový program. Organizátor počas tohto obdobia môže nenásilnou formou a rôznymi prostriedkami komunikovať smerom k cieľovým skupinám a zároveň získať množstvo cenných informácii priamo z trhu.
Jednou z ciest, ako prezentovať svoju spoločnosť pred partnermi, sú však aj cenovo menej náročné biznis raňajky. „Tieto akcie sú rozsahom menšie ako konferencie, spravidla 10 až 15 účastníkov. Bývajú interaktívnejšie a na ich zorganizovanie postačujú aj nižšie náklady. S menším počtom účastníkov je to však skôr o diskusiách, než o prezentáciách, čo vytvára možnosť okamžitej spätnej väzby. V neposlednom rade je možné získať cenné individuálne kontakty so svojimi existujúcimi aj potenciálnymi partnermi, “ vysvetľuje Vladimíra Kuvíčková, nezávislá PR konzultantka.
Zaujímavým príkladom sú nedávno realizované biznis raňajky v priestoroch reštaurácie Tre Torri v Bratislave. Raňajky pre Dexia banku a jej privátnych klientov priniesli množstvo pozitívnych ohlasov.
„Biznis raňajky v reštaurácii Tre Torri boli už v poradí druhé. Zaviedli sme ich ako nový spôsob komunikácie s našimi privátnymi klientmi, ktorý sa nám pozitívne osvedčil.
Klienti majú možnosť interaktívne diskutovať s odborníkmi Dexia banky o investičných príležitostiach a získajú dokonalý prehľad o finančných trhoch a ich vývoji.
Krátke biznis raňajky – to je pre zvyčajne zaneprázdnených klientov veľmi efektívne využitý čas,“ uviedla Ing. Iveta Výbošťoková, riaditeľka odboru privátneho bankovníctva Dexia banky.
„Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytnúť okrem príjemného prostredia a personálu, aj dostatok súkromia pre budovanie pozitívnych vzťahov a rozvíjanie ich biznisu, “ dodal majiteľ reštaurácie Tre Torri, Ján Kriška.