Vo firemnej stratégii dm drogerie markt má udržateľnosť kľúčové a stabilné miesto, čomu podlieha aj skladba sortimentu.
dm drogerie markt si na galavečeri vo Viedni prevzala ocenenie kvality GREEN BRANDS. Získala ho za svoje udržateľné a inovatívne produtky značiek alverde NATURKOSMETIK a dmBio.
Udelenie dvojročnej pečate kvality GREEN BRANDS, ktorá je registrovaná ako certifikačná známka v celej EÚ, je výsledkom nezávislého a transparentného trojstupňového procesu. Súčasťou je dôsledný audit, ktorý hodnotí vplyv produktov na životné prostredie vo fázach ich výroby, spotreby aj likvidácie.
Mená víťazov zazneli počas galavečera dňa 3. decembra vo Viedni. Ocenenia pre dm prevzala Zuzana Sedláková, manažérka oddelenia značky dm: „Veľmi si ceníme a sme vďační, že naša snaha bola uznaná certifikovanou značkou EÚ pre environmentálnu udržateľnosť GREEN BRANDS. Značky alverde a dmBio tak môžu aj naďalej používať ocenenie kvality GREEN BRANDS, keďže už po tretíkrát splnili náročné podmienky hodnotiaceho procesu. Udržateľnosť je neoddeliteľnou súčasťou stratégie dm a udržateľné výrobky majú pevné miesto v našom sortimente, vďaka čomu sa nám darí podporovať uvedomelú spotrebu a inšpirovať zákazníkov k ekologickému správaniu,“ poďakovala sa v mene spoločnosti.
Pečať kvality GREEN BRANDS sa udeľuje na dva roky, dm drogerie markt ju teda v prípade svojich ocenených značiek môže používať počas rokov 2024 a 2025.
Informačný servis