BRATISLAVA 24. júna (WBN/PR) – Značka Zlatý Bažant sa v tomto roku stane už deviatykrát partnerom najväčšieho letného festivalu Bažant Pohoda. Zlatý Bažant už tradične na festival prináša niekoľko vlastných aktivít, ktoré obohatia program podujatia. Tento rok bude program Zlatého Bažanta na Bažant Pohode skutočne bohatý.
IQ hliadky a IQ stan
Aj na tento ročník prinesie Zlatý Bažant aktivity v zmysle programu spoločnosti Heineken Slovensko Pite rozumne. „Myšlienka rozumnej konzumácie alkoholu, ktorá je jednou z kľúčových hodnôt našej spoločnosti, má na takomto podujatí určite význam,“ hovorí Hana Šimková, manažér korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko. Počas festivalu budú v areáli „úradovať“ IQ hliadky, ktoré budú zábavnou formou návštevníkov festivalu nabádať k rozumnej konzumácii alkoholu. V prípade potreby môže IQ hliadka návštevníkom odporučiť „time out“ v pripravenom IQ stane alebo prejsť na Zlatý Bažant Nealko.
Čapovaný Zlatý Bažant Nealko z Nealko Veterána a tankové pivo
Po minuloročnom úspechu bude na festivale pitný režim pre návštevníkov festivalu opäť zabezpečovať retro autíčko Nealko Veterán, z ktorého sa bude čapovať Zlatý Bažant Nealko. Ďalšou zaujímavosťou bude určite možnosť na festivale ochutnať tankové pivo Zlatý Bažant. Tankové pivo je najnovšou inováciou v oblasti čapovaného piva spoločnosti Heineken Slovensko a spotrebiteľom prináša možnosť vychutnať si to najčerstvejšie pivo priamo z pivovaru, podobne ako v ležiackej pivnici.
Bažant Kinematograf
Aj tento rok bude mať veľmi dôležitú úlohu v programe festivalu Bažant Kinematograf, ktorý opäť prinesie na festival exkluzívnu premiéru – animovaný muzikál Kataríny Kerekešovej s názvom Kamene, ktorý príde predstaviť aj samotná autorka diela. Tohtoročný program bude celkovo viac orientovaný na dokumenty, premietať sa tu budú najúspešnejšie slovenské dokumenty, ako napríklad Ako sa varili dejiny, Hranica alebo Osadné. Samozrejme v programe sú aj celovečerné filmy, ako napríklad film 2 Bobule, Bratislava film, Kawasakiho ruža či český film Protektor.
Bažantove oko
Ako novinku prináša tento rok Zlatý Bažant na festival vizuálne veľmi zaujímavú atrakciu s pracovným názvom Bažantove oko. Ide o vzduchový balón s projekčnou plochou v tvare gule s priemerom 4 metre. Na plochu je možnosť prenášať zábery z live kamier, videá či krátke dokumenty, ktoré budú vznikať priamo na ploche letiska. Bažantove oko bude zároveň prinášať informácie o prebiehajúcich aktivitách Zlatého Bažanta na festivale.
Pivo za sms
Rovnako ako v minulosti, aj tento rok bude pre návštevníkov festivalu k dispozícii možnosť kúpiť si pivo prostredníctvom sms správy. V minulom roku túto službu využilo až 3000 ľudí. „Úspech tejto služby pripisujeme tomu, že mobilná technológia je už bežnou súčasťou nášho života, už je napríklad úplne bežné kupovať cez sms lístky na MHD. V tomto roku čakáme veľký nápor na túto službu,“ hovorí Zuzana Putalová, brand manager značky Zlatý Bažant.
Ekologické aktivity
S Bažant Pohodou sa už tradične spájajú aj aktivity orientované na ekológiu. Zlatý Bažant pokračuje v spolupráci so spoločnosťou Envi-Pak, ktorá zabezpečuje na festivale triedenie odpadu. Na udržanie čistoty v areáli prináša obnovenú aktivitu s názvom Za pol metra pol litra, teda za pol metra zložených plastových pohárov možnosť získať jedno pivo zadarmo.
Program letného festivalu Bažant Pohoda ako aj sprievodný program značky Zlatý Bažant sú tento rok skutočne bohaté. Tešíme sa na spoločné stretnutie od 8. do 10. júla 2010 v areáli letiska Trenčín.
Viac informácií na: https://heinekenslovensko.sk/