BANSKÁ BYSTRICA 17. januára (WBN/PR) – Pri pravidelnom prieskume spokojnosti realizovanom raz ročne medzi zákazníkmi Stredoslovenskej vodárenskej prevádzkovej spoločnosti, a.s. bolo telefonicky oslovených celkovo 1000 odberateľov, z toho 600 z kategórie rodinné domy, 200 z kategórie bytové správcovské spoločnosti a spoločenstvá vlastníkov bytov a 200 respondentov bolo z kategórie firmy a právnické osoby. Hlavným zámerom prieskumu je spoznať aktuálnu spokojnosť zákazníkov so službami dodávky vody a odkanalizovania vrátane zákazníckeho servisu a komunikácie a porovnať tieto výsledky s predchádzajúcimi rokmi.
Spokojnosť s úrovňou poskytovaných služieb zaznamenala mierny vzostup. Celkovú spokojnosť so službami vyjadrilo až 89,7 % respondentov. Zvýšila sa tiež v porovnaní s minulými rokmi celková spokojnosť s kvalitou pitnej vody (86,5%).
Rekordne vysokú spokojnosť vyslovujú zákazníci s profesionalitou zamestnancov (94,5%) a s prístupom zamestnancov pri získavaní informácií technického charakteru.
V otázke preferencie typu informácií, ktoré zákazník očakáva, je na prvom mieste cena vody a jej kvalita. Až 45,2 % zákazníkov zaujímajú najviac informácie o kvalite vody a 40,8% pokladá za dôležité informácie o cenách vodného a stočného.
Ako zdroj informácií vyhovujú individuálnym zákazníkov najviac brožúry a letáky, zatiaľ čo firmy uprednostňujú jednoznačne internet.
Na základe záverov prieskumu realizovaného externou spoločnosťou sa v zákazníckej komunikácii zameriame práve na zlepšenie a dopĺňanie internetových stránok a tiež na skvalitnenie informovanosti zákazníkov o kvalite vody a cenách vodného a stočného.
Mgr. Slavomíra Vogelová
VEOLIA VODA – Stredoslovenská vodárenská prevádzková spoločnosť, .a.s.