BRATISLAVA 20. júla (WBN/PR) – Po viac ako polročnej prevádzke Drive In centra v Trenčíne spoločnosť METRO otvorila svoju druhú pobočku tohto typu v Poprade. Tento koncept sa totiž na Slovensku ukázal ako veľmi úspešný. Podnikateľom z oblasti gastronómie a maloobchodu ponúka spoľahlivý a pohodlný nákup celého sortimentu veľkoobchodu METRO, vrátane každodennej dostupnosti čerstvého tovaru. Šetrí ich čas aj náklady, pretože objednávka je pripravená na prevzatie už do 24 hodín.
Nová služba pre zákazníkov z Popradu a okolia prináša možnosť spoľahlivého a pohodlného nákupu prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo faxu. Podnikatelia zo segmentu gastronómie a maloobchodu si môžu vybrať z celého sortimentu veľkoobchodu METRO Cash & Carry, vrátane každodennej dostupnosti čerstvého tovaru.
Princíp služby je veľmi jednoduchý a efektívny – zákazník si vyberie z ponuky a objedná si tovar denne do 10.00 h.. Následne je tovar pripravený na vyzdvihnutie spolu s faktúrou do max. 24 hodín od prijatia objednávky. METRO Drive In tak šetrí čas a náklady svojich zákazníkov.
Dodávku tovaru do nového Drive In Poprad zastrešuje veľkoobchodné centrum METRO Cash & Carry v Košiciach. Jeho riaditeľ, Peter Miklovič, o úspešnom uvedení služby Drive In a ostatných novinkách spoločnosti hovorí: „Pre METRO bol rok 2010 v znamení strategických zmien pre našich zákazníkov z oblasti gastronómie, HoReCa a maloobchodu, ako aj iných nezávislých malých a stredných podnikateľov. Jednou z nich je aj uvedenie nového konceptu prevzatia tovaru – Drive In. Pilotná pobočka v Trenčíne už získala takmer 200 spokojných registrovaných zákazníkov a stále rastie, jej prevádzku hodnotíme ako veľký úspech. Rozhodli sme sa teda pre otvorenie druhej prevádzky v Poprade a rozšírenie tejto služby je plánované aj do ďalších regiónov Slovenska. Okrem toho sme vo všetkých veľkoobchodoch úspešne spustili novú službu doručenia objednaného tovaru – METRO Delivery a posilnili sme tím obchodných zástupcov v teréne. Všetky tieto aktivity majú jediný cieľ – pomôcť našim zákazníkom maximálne zefektívniť ich podnikateľské aktivity a vybudovať silné, obojstranne výhodné partnerstvo.“
Objednávky tovaru pre nový Drive In Poprad je možné zasielať na e-mailovú adresu objednavka.kosice@metro.sk a telefonicky alebo faxom na číslo +421 052 77 81 873. Počas pracovného týždňa je tovar k dispozícii zákazníkovi ihneď na druhý deň v METRO Drive In Poprad, Hraničná 689/22, kde ho aj uhradí. Služba METRO Drive In má svoj cenník navýšený iba o 1 % a odvíja sa od cien tovaru v košickej prevádzke. V tejto cene sú už zahrnuté aj náklady za spracovanie objednávky, pripravenie tovaru na distribúciu a jeho dovoz do skladu v Poprade. Samozrejmosťou je, že pracovníci METRO ho následne pomôžu zákazníkom naložiť na odvoz.
Okrem toho je spoločnosť METRO certifikovaným dodávateľom podľa medzinárodného štandardu IFS. Norma IFS Cash & Carry/Wholesale tak zaručuje bezpečnosť a zdravotnú bezchybnosť predávaných výrobkov. METRO Cash & Carry je prvou obchodnou spoločnosťou v Slovenskej republike, ktorá má certifikovaný obchod podľa tohto štandardu.
„Verím, že náš nový Drive In uľahčí život a ušetrí peniaze minimálne toľkým zákazníkom, ako jeho dvojička v Trenčíne a čoskoro sa stane neodmysliteľnou súčasťou rozvoja služieb pod Tatrami. Obzvlášť hrdí sme na jeho výhodnú polohu v západnej časti mesta, prakticky hneď pri ceste na Vysoké Tatry a Starý Smokovec a neďaleko diaľnice D1. Práve z vynikajúcej dopravnej dostupnosti budú ťažiť naši zákazníci, ktorí sa už po tovar nebudú musieť unúvať až do Košíc. Všetkých preto srdečne pozývam novú službu vyskúšať,“ hovorí popradský Drive In Manager Martin Karľa.