BRATISLAVA 30. marca (WBN/PR) – Už trinásty rok organizuje Klub podnikových médií celoslovenskú súťaž podnikových novín, časopisov, webových stránok, brožúr, intranetu, audiovizuálnych prezentácií, kalendárov či elektronických médií firiem, spoločností, štátnych i neštátnych organizácií – Podnikové médium roka 2014.
Aj v tomto roku sa malé i veľké spoločnosti zmerajú svoje sily v súťaži, ktorá posúva firemnú komunikáciu nielen medzi firmami a klientmi, ale aj medzi zamestnávateľom a pracovníkmi. Už viac ako 1500 firiem sa počas existencie súťaže pokúsilo siahnuť na víťazstvo a aj keď nie všetkým sa to podarilo, odmenou im bola možnosť nielen priamej konfrontácie s ostatnými súťažiacimi, ale v prvom rade rast kvality médií a kvality komunikácie.
„Je čas nabrať odvahu na konfrontáciu. Každý správny manažér musí vedieť, že bez komunikácie s klientom sa obchody robia len veľmi ťažko. Nedostatočné je oceňovanie skutočnosti, že takéto externé médium ich reprezentuje, podporuje v exporte, ovplyvňuje potenciálneho zákazníka, zvyšuje odbyt, vyvoláva záujem o produkty a služby. Interne zamerané komunikačné médiá zasa stmeľujú zamestnancov, dávajú im informácie o firme, najbližších zámeroch, umocňujú lojalitu k zamestnávateľovi, výrazne znižujú fluktuáciu, ba často, dovolím si povedať, aj formujú vzťah zamestnanca k spoločnosti, pre ktorú pracuje. V tom lepšom prípade napomáha stotožneniu zamestnancov s firmou.“, povedala pre tlač riaditeľka súťaže, Monika Kozelová.
„Máme tak veľa šikovných ľudí, a je jedno či pracujú v malých, či veľkých firmách. Dôležité je, že sa dokážu odprezentovať. Dokážu odprezentovať svoju spoločnosť, svoju prácu, svoje výrobky, svoje mesto, či obec. Je potrebné si uvedomiť, že účasťou v súťaži každá prihlásená spoločnosť prispieva k celkovému zvyšovaniu úrovne korporátnej komunikácie a kvality podnikových médií v krajine. Som presvedčená, že tým významne pomáhajú kultivovať obchodné i spoločenské vzťahy.“
Ďalší ročník súťaže Podnikové médium roka 2014 je pred dverami. A pre tie spoločnosti, ktoré ešte doteraz nestihli poslať prihlášku je stále otvorená. Uzávierka prihlášok je 3. apríla 2015. Informácie o súťaži a prihláška je k dispozícii na webovej stránke www.podnikovemedium.sk
Súťaž je otvorená nielen pre firmy, ale aj pre médiá tretieho sektoru, mestá, či obce, kultúrne inštitúcie i živnostníkov.