BRATISLAVA 4. marca (WBN/PR) – Spoločnosť Hubert J.E. má za sebou úspešný rok 2014, počas ktorého predala viac ako 14,8 miliónov jednotkových fliaš nápojov a dosiahla tržby vyše 33 miliónov EUR. Veľkej popularite sa vlani tešili sekty Hubert Club a Hubert de Luxe, ale aj brandy.
V roku 2014 mohol každý obyvateľ Slovenska vypiť viac ako jednu fľašu sektu Hubert. Predalo sa ich totiž vyše 6,4 miliónov kusov, čo predstavuje nárast o 7,3 percent. Sektov spolu so sýtenými vínami predal Hubert J.E. vlani vyše 7,2 miliónov kusov, celkovo spoločnosť vlani predala vyše 14,8 miliónov jednotkových fliaš nápojov. Stále obľúbený je aj Hubert Club, ktorý zvýšil predaj o 16,6 percent. Pozíciu najpopulárnejšieho sektu si stále drží Hubert de Luxe. Fakt, že Slováci si čím ďalej tým viac potrpia na kvalitu potvrdzujú aj predaje sektov Hubert L’Original, ktoré vzrástli o vyše desatinu. Veľkej obľube sa v roku 2014 tešili aj Karpatské KB a Karpatské Brandy Špeciál, ktorých predaj stúpol o 23,4 percent. Celkové tržby spoločnosti predstavovali v roku 2014 vyše 33 miliónov EUR.
„Hubert má za sebou úspešný rok, čo potvrdzujú aj čísla predaja a ocenenia, ktoré sme získali doma aj vo svete. Veľmi nás teší, že sa darilo sektom Hubert a veľká popularita Karpatského Brandy je skvelým východiskom pre rok 2015,“ hovorí Ing. Peter Krúpa, konateľ spoločnosti.
Chuť a kvalitu sektov Hubert potvrdzujú aj odborné ocenenia, ktoré počas roka 2014 zbierali. Medzi najvýznamnejšie patria strieborná medaila pre ružovú novinku Hubert de Luxe rosé, ktorú získala v marci 2014 na prestížnej medzinárodnej súťaži vín Vinalies International Paris 2014. V auguste sa Hubert de Luxe rosé tešil z ďalšieho významného ocenenia – zlatej medaily z nemeckej súťaže Mundus Vini. O svojej kvalite presvedčil odborníkov na tomto podujatí aj Hubert de Luxe, ktorý si odniesol zo súťaže striebro. Z renomovanej francúzskej súťaže šumivých vín Effervescents du Monde si v novembri 2014 priniesol striebro exkluzívny sekt Johann E. Hubert.
Väčšina predaja spoločnosti smerovala na slovenský trh, dve percentá išli na export. Nápoje Hubert sa tak dostali aj k zákazníkom v Japonsku alebo Číne. Spoločnosť opäť zvýšila investície do moderných technológií, v roku 2014 dosiahli už takmer 870-tisíc eur. Najväčšia časť z toho smerovala na nové tanky pre populárny Hubert de Luxe.