BRATISLAVA 2. apríla (WBN/PR) – Celková spokojnosť klientov Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a.s. so službami v jej pobočkách a expozitúrach rastie a predstavuje 77,53 %. Klienti oceňujú, že najväčšia zdravotná poisťovňa na Slovensku neustále zlepšuje svoje služby v klientskych pracoviskách.
Vyplýva to z najnovšieho vyhodnotenia ankety spokojnosti klientov za obdobie 2. polroka 2013, do ktorej sa zapojilo celkom 1084 klientov. Väčšina z nich (999) vyplnila anonymný dotazník osobne, počas návštevy pobočky, ostatní klienti sa do hodnotenia zapojili elektronicky, prostredníctvom webovej stránky www.vszp.sk. Takmer polovica klientov (47,79 %), ktorí vyplnili anketu bola vo vekovej skupine od 31 do 50 rokov.
Medzi hodnotené parametre patrila napríklad spokojnosť s prostredím pobočky, s ochotou pracovníkov riešiť problémy klienta, s dĺžkou vybavovania pri okienku, s dobou čakania pred vybavením, so zrozumiteľnosťou poskytnutých informácií a pod. Cieľom ankety spokojnosti, ktorú VšZP pravidelne vyhodnocuje, je poznanie názorov klientov na poskytované služby a získanie cennej spätnej väzby, ktorá je dôležitá pre ďalšie skvalitňovanie služieb.