BRATISLAVA 8. júla (WEBNOVINY) – Propagácia Slovenska ako turistickej destinácie je cieľom digitálnej kampane na medzinárodnom letisku Viedeň, ktorú pripravila Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR).
Na 120 obrazovkách pri výdajných pásoch batožiny bude prezentované Slovensko dvoma desaťsekundovými spotmi.
Ako uviedla generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová, letisko Viedeň je vzhľadom na počet zahraničných liniek a leteckých spoločností „hlavným“ letiskom pre Bratislavu a Slovensko. „Z hľadiska vekového, sociálneho a teritoriálneho môžeme touto reklamnou formou osloviť prakticky všetky cieľové skupiny,“ vysvetlila Kučerová.
Spoty na obrazovkách pri výdajných pásoch batožiny v príletovej hale sú podľa nej z hľadiska propagácie Slovenska optimálnym riešením zo všetkých ponúkaných možností. Upútanie pozornosti cestujúcich je vysoké, nakoľko stále pozorujú priestor pásu, kým sa objaví ich batožina.
Kampaň sa začala 1. júla a potrvá až do konca tohto roka. V spotoch reprezentujú Slovensko zábery z mestského turizmu – z Bratislavy, Európske hlavné mesto kultúry 2013 – Košice, možnosť zábavy pre celú rodinu v početných akvaparkoch a cyklistika v Nízkych Tatrách.
Letisko Viedeň je najväčším letiskom v Rakúsku a zároveň v strednej Európe. Ročne ním prejde viac ako dvadsať miliónov cestujúcich, pričom cca desať miliónov naň priletí.