Sieť supermarketov BILLA pripravila na začiatok školského roka nový vernostný program – Pokémon. Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, v ktorých s „pocket monsters“, teda s „vreckovými príšerkami“, vyrastá už ďalšia generácia. Vernostný program potrvá od 2. septembra do 26. októbra.
Zákazníci môžu počas trvania kampane získať balíčky zberateľských kariet, na ktorých sú vyobrazené rôzne druhy Pokémonov. Čím viac takýchto balíčkov zákazníci získajú, tým väčšiu kolekciu Pokémonov, ktorí tento rok oslavujú 25. výročie vzniku, si vyskladajú. Súčasťou každého kartového balíčka je aj kód na pripojenie sa k online verzii hry „Pokémon Trade Card Game“, v rámci ktorej si hráči môžu vymieňať karty či sa proti sebe postaviť v súbojoch Pokémonov.
„Cieľom nášho nového vernostného programu je potešiť zákazníkov – či už tých, ktorí s Pokémonmi vyrastali ešte v 90. rokoch alebo mladšiu generáciu, ktorá sa o týchto príšerkách dozvedá napríklad aj vďaka svojim rodičom. Pomocou tohto inovatívneho programu chceme ešte viac upevniť vzťahy s našimi vernými zákazníkmi, a zároveň do našich predajní pozvať nových zákazníkov. Veríme, že zbierať vzácne kartičky z novej kolekcie s nami bude čo najviac ľudí. Sme radi, že okrúhle výročie fenoménu Pokémon oslávime aj v BILLA,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.
Zákazníci dostanú za každých 10 eur hodnoty nákupu jednu nálepku s logom vernostného programu, pričom kľúčom k získaniu balíčka kariet Pokémon za zvýhodnenú cenu je nazbierať desať nálepiek. S nazbieranými nálepkami si zákazníci môžu zakúpiť balíček kariet Pokémon so zľavou 60 %, teda za 1,99 eur. Každý balíček obsahuje desať zberateľských kartičiek. Balíčky s Pokémon kartami bude možné zakúpiť si aj bez zbierania nálepiek, avšak za plnú cenu 4,99 eur. Aby si ľudia mohli zo zberateľských kariet pohodlne vyskladať vlastnú kolekciu Pokémonov, v predajniach BILLA budú pre všetkých zákazníkov k dispozícii aj albumy v zľavnenej cene.
Spoločnosť BILLA podporí svoj vernostný program Pokémon prostredníctvom rozhlasových spotov, TV tag-on, OOH formátov, vlastných online médií, sociálnych sietí, instore komunikácie aj PR aktivít.
Informačný servis