Pôvodne plánované obojstranné kolektory, ktoré mali v rámci výstavby križovatky Triblavina napojiť susedné obce na diaľnicu D1, sa už nemajú stavať a diaľnica má byť rozšírená namiesto šiestich až na osem pruhov.
Národná diaľničná spoločnosť by si už v roku 2017 mohla zobrať syndikovaný úver za viac ako miliardu eur, s predpokladaným úrokom nižším ako jedno percento.
Diaľnica D1 Budimír – Bidovce od Budimíru po križovatku s rýchlostnou cestou R2 v Košických Oľšanoch bude po dobudovaní rýchlostnej cesty R2 tvoriť juhovýchodný obchvat mesta Košice.
Slovenský projekt digitálnej burzy Eterbase zaznamenal doteraz najväčší denný objem obchodov 3,6 milióna eur, pričom denný priemer je po deviatich mesiacoch od spustenia takmer 1 milión eur.
Štát by mal po odkúpení neuspokojených pohľadávok živnostníkov a malých podnikateľov voči Váhostavu žiadať primeraný podiel v tejto spoločnosti. Predseda Siete Radoslav Procházka to považuje za najpriamejšie riešenie situácie týchto ľudí.
Takmer osem kilometrov dlhá diaľnica D1 Prešov západ – Prešov juh je jedným z posledných úsekov severnej diaľničnej spojnice medzi Bratislavou a Košicami.
Generálny riaditeľ Národnej diaľničnej spoločnosti Róbert Auxt má podľa ministra dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Romana Brecelyho zabezpečiť prístup verejnosti k informáciám o podmienkach, za ktorých štát vykupoval pozemky pod budúcim bratislavským diaľničným obchvatom na D4 a priľahlej rýchlostnej ceste R7.
Konečným dizajnom severného výjazdu z Bratislavy tak NDS vyhovela petičnému výboru, ktorý žiadal zachovanie kolektorov pri výstavbe križovatky Triblavina.