Nepokazte si pekný večer - rozpoznajte znamenia

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kampaň Rozpoznajte znamenia
kampaň Rozpoznajte znamenia Foto: Heineken Slovensko

BRATISLAVA 14. júla (WBN/PR) – Už sa vám niekedy stalo, že niekto z vašich priateľov si na párty vypil viac drinkov ako mal a pokazil svojim trápnym správaním večer sebe aj ostatným? Určite by bolo lepšie, ak by sa takémuto správaniu dalo včas zabrániť. Práve to je hlavným cieľom novej kampane na podporu rozumnej konzumácie alkoholu s názvom Rozpoznajte znamenia, ktorú v týchto dňoch štartuje spoločnosť Heineken Slovensko. Kampaň je zameraná predovšetkým na mladých ľudí, ktorým sa snaží pomerne zložitú problematiku zodpovednej konzumácie alkoholu podávať inovatívnym a vtipným spôsobom. Na internetovej stránke www.rozpoznajteznamenia.sk, resp. www.piterozumne.sk môžete rozpoznávať „znamenia“ správania svedčiaceho o neprimeranej konzumácii alkoholu, ktoré môže pokaziť príjemný večer v spoločnosti priateľov. Po prvýkrát bola kampaň predstavená na festivale Bažant Pohoda počas uplynulého víkendu.

Nová kampaň Rozpoznajte znamenia je súčasťou programu Pite rozumne spoločnosti Heineken Slovensko na podporu zodpovednej konzumácie alkoholu. Hlavnou myšlienkou kampane je fakt, že ak niekto vypije viac alkoholických nápojov počas večera, ako je primerané, prejavuje určité znamenia trápneho správania. Správanie po vypití neprimeraného množstva alkoholu je možné zoradiť do určitých charakterov alebo archetypov, pričom každý z charakterov je typický niečím iným. Kampaň Rozpoznajte znamenia tieto charaktery pomenúva, predstavuje ich formou vtipných videí a zároveň nabáda rozpoznať znamenia ich správania skôr, než stihnú pokaziť večer sebe alebo svojim priateľom. Na videách na stránke www.rozpoznajteznamenia.sk tak môžete spoznať Spachtoša, Usmrkanca, Bitkára, Exhibicionistu, Opaľovača, Koketu alebo Nemehlo.

„Dôležitým cieľom našej spoločnosti je vzdelávať ľudí v oblasti zodpovednej konzumácie alkoholu. Kampaň Rozpoznajte znamenia v rámci nášho programu Pite rozumne tento odkaz predstavuje vtipnou formou, ktorá je predovšetkým pre mladých ľudí lepšie akceptovateľná ako strikné zákazy alebo „zdvihnutý prst,“ hovorí Hana Šimková, manažér pre korporátne vzťahy spoločnosti Heineken Slovensko.

Rozpoznajte znamenia a Visačka hanby

Kampaň na komunikáciu využíva takmer výlučne online prostredie, ktoré je na oslovenie mladých ľudí ideálne. Na stránku www.rozpoznajteznamenia.sk nadväzuje aplikácia na sociálnej sieti facebook s názvom Visačka hanby (Tag of shame). Aplikácia umožňuje pridávať jednotlivé „znamenia“ na fotografie priateľov na facebooku a pripomenúť im tak ich trápne správanie počas predchádzajúceho večera. Bitkár tak napríklad môže dostať boxerské rukavice, Koketa našpúlené pery alebo Spachtoš pyžamo. Na aplikáciu je možné dostať sa zo stránky www.piterozumne.sk alebo priamo z facebooku pri zadaní názvu aplikácie Tag of shame.

Po prvýkrát bola kampaň predstavená počas uplynulého víkendu na festivale Bažant Pohoda. V IQ strane si mohli návštevníci festivalu dať „time out“ a na TV obrazovke pozrieť videá s jednotlivými charakterovými postavami z kampane či odfotografovať sa ako jedna či jeden z nich. Kampaň Rozpoznajte znamenia bude pokračovať v rámci programu Pite rozumne aj ďalšími aktivitami v blízkej budúcnosti.

Viac informácií na www.heinekenslovensko.sk

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Heineken Slovensko