BRATISLAVA 13. septembra (WBN/PR) – Najväčšia slovenská gastroskupina MEDUSA Group, ktorá prevádzkuje už vyše tridsať reštaurácií, dnes predstavila novinku – lojalitnú prepaidovú kartu MedusaCard Business. Tá je určená pre korporátnych klientov skupiny, ktorých zamestnanci často navštevujú jej reštaurácie. Dá sa využiť na biznis raňajky, pracovné obedy, či jednoducho dôležité stretnutia v kvalitnej reštaurácii. Medzi jej prvými „testovacími“ užívateľmi sú aj spoločnosti Ecopress a Profesia.
„Pracovné večere či kávy, ktoré neskôr nášmu zákazníkovi preplatí zamestnávateľ, sú pre naše podniky dôležité. Pomocou našej novinky by sme tieto firmy i ich ľudí radi odmenili a spoznali,“ hovorí majiteľ skupiny Medusa Group Peter Štecko. „MedusaCard Business prináša do slovenského gastrosegmentu ďalšiu úplnú novinku,“ dodáva.
Okrem možnosti bezhotovostného platenia účtov prináša MedusaCard Business mnoho iných výhod, medzi ktoré patria aj:
• Platba na faktúru, ktorá umožní klientom platiť za stravovanie formou faktúry so štandardnou splatnosťou;
• Zbieranie bodov rovnako ako pri „bežnej“ MedusaCard;
• Bonusy a benefity, keď pri dodržaní stanovených podmienok bude MedusaCard Business poskytovať držiteľom tejto karty ešte väčšie a efektívnejšie benefity;
• Pre vybraných klientov možnosť ísť do „debetu“ v prípade minutia predplatených bodov;
• Špeciálny katalóg služieb za nazbierané body
Nazbierané body môže vlastník MedusaCard Business využiť ako plnohodnotné platidlo v prevádzkach skupiny. Jej súčasťou je aj zvýhodnené zbieranie bodov v určitých časoch a reštauráciách a kontrola spotreby zamestnancov vrátane možnosti ich obmedzenia a nastavenia, kde a kedy budú míňať firemné prostriedky. MedusaCard Business sa spravuje online konto v užívateľsky prijemnom a jednoduchom rozhraní.
Všetky informácie o novej karte nájdu záujemcovia aj na www.medusacard.sk/business.